Har det komt mange ord og setninger?

Momofmany

Forumet er livet
Her går det nok en gang litt seint... Kun lyder foreløbig, og mamma,pappa og andre lette ord. 2 i desember.

Mest babling her og, lange samtaler med oss uten ett eneste norsk ord vertfall :-p men mange lette ord som mamma, pappa, dadda, lalle, hade, hjelpe osv.

Blir 2 31.aug han her, og jabber i ett sett, har ord for nesten alt (ikke alle ord som er like tydelige) og er som regel bestandig minst 2 ord sammen, og klarer opp til 4 etter hverandre, og har utrolig til forståelse, jeg blir nesten skremt over hvor mye han skjønner til tider.. Han er tidlig ute han vi hørt

Blir 2 31.aug han her, og jabber i ett sett, har ord for nesten alt (ikke alle ord som er like tydelige) og er som regel bestandig minst 2 ord sammen, og klarer opp til 4 etter hverandre, og har utrolig til forståelse, jeg blir nesten skremt over hvor mye han skjønner til tider.. Han er tidlig ute han vi hørt

Ja det får man si! :) Det er litt godt det.. Jeg har det med å bekymre meg unødig for alt som er en smule "seint"

Ho av mi Jabber i ett sett! Svarer på alt vi spør om å snakker om alt,alltid... Kjattra går i ett fra morgen til kveld...:-/ veldig koselig og gøy,men blir jo svett i ørene jo:-) Mn begge mine har vært veldig tidlig med å snakke da. Ei Ann veninne av meg (som p fikk i juni)sin sønn kan nesten ingen ord, kun mamma pappa osv....

Han kan si : det e mamma , det traktor , hva e det , pappa tisse, det e gøy , åsså sier han faktisk bæsja du hehe :p sånne enkle setninger ;) han kan ganske mange ord å noen mer tydelig enn andre, det er nå i det siste han virkelig har kommet med nye ord å setninger : P

Her blir han 2 i desember og babler masse, men jeg aner ikke hva han babler om :p
Han forstår nesten alt vi sier til han og han svarer på sitt språk :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Kom endel etter at han fikk dren for en mnd siden :)

her går det mye i babling og se se se se se se se se se se se se se haha.. (sa jeg hakk i plata kansje) mamma pappa og æsj hehe

Ble 2 nå 18.mai og han snakker som en foss, kan masse ord og setninger og er endelig mulig å ha en samtale med han :) han viser også god forståelse for ordene, og nå er han i en god periode hvor han lærer 1-2 ord hver dag:)
Har også begynt og lære seg sanger, så dette er moro :D

Ble 2 nå 18.mai og han snakker som en foss, kan masse ord og setninger og er endelig mulig å ha en samtale med han :) han viser også god forståelse for ordene, og nå er han i en god periode hvor han lærer 1-2 ord hver dag:)
Har også begynt og lære seg sanger, så dette er moro :D
SÅ gøy! :D

Back
Topp