Har det kommet noen forklaring på nedetiden?

*Labambie

Forumet er livet
Som var fra i natt til  i formiddag? 

Dollface skrev:
trenger du det?

Neida, bevares. Jeg bare så det var spekulert litt her og der, og tenkte kanskje noen visste hvorfor eller om BV hadde sagt noe. 

Labambie skrev:

Dollface skrev:
trenger du det?

Neida, bevares. Jeg bare så det var spekulert litt her og der, og tenkte kanskje noen visste hvorfor eller om BV hadde sagt noe. 

Jeg gjetter på "Nå er det på tide å legge dere, så siden dere ikke greier å logge dere ut selv, gjør vi det for dere.."

Tror ikke de vet noe som helst om noen problemer de har her jeg for da skulle det vel være enkelt å fikse det? De har jo hatt sånn ca de samme problemene konstant siden de gjorde om BV..det skulle jo liksom blitt bedre men syns fortsatt det er 10 ganger dårligere..

Aner ikke hvorfor det var nede? Uansett synes jeg ikke BV er det samme som før, og blir det nok aldri hellerFortsatt problemer med og logge inn og går jeg ut fra siden så må jeg logge inn på nytt selvom jeg har trykka av for lagre passord osv! BLÆH! Dagens syt fra meg....

Synest bare det har vert mye tull og mye folk som har trukket seg ut etter at de gjordeom på forumet:-(

Det skulle jeg likt å vite....

Kjører de ikke altid backup på lørdagsmorning, kansje den har gått til til helvete?? :P

Hei :-)

Vi er lei oss for at ikke alle har klart å komme inn på forumet vårt :-( Beklager! Og vi arbeider med å få alt til å fungere igjen.

ForumAnsvarlig Janet skrev:

Vi er lei oss for at ikke alle har klart å komme inn på forumet vårt :-( Beklager! Og vi arbeider med å få alt til å fungere igjen.

Vi regner jo med, håper i alle fall på, at det jobbes med. Men vi lurer på hva som har skjedd? Det burde kanskje ha kommet ut noe info for litt siden mtp at dette også har vart en god stund nå. 

ForumAnsvarlig Janet skrev:

Det hadde jo vært greit med en feilmeldig på forsiden eller noe når alt går i vranglås så man vet at det er registrert og under utarbeidelse. Er veldig frustrerende. I tillegg var det så mange pålogget ifølge telleren at jeg trodde det var noe alvorlig galt med utstyret her. Har fått restarta og sjekka alt da, og det er jo kjekt:)

Hei.

Vi hadde en oppdatering forrige mandag som medførte at Babyverden ikke pekte på rett server/database i det tidsrommet vi tok backup lørdagsmorgen(18.08.2012).
Derfor fikk ikke brukerne våre logget seg på. Dette er rettet opp, og skal ikke skje igjen de kommende lørdagsmorgener.

Beklager selvsagt dette!

Back
Topp