Mon89
Flørter med forumet
Jeg har ett barn fra før og mistet før det i uke 10 graviditetene var de verste periodene av mitt liv!! Jeg vr så bekymret, og lovet meg selv å aldri være så bekymret og redd igjen, men nå er jeg der igjen. Fått både 1-2 og 2-3 på CB, startet graviditeten med å være kvalm og har fått positive tester også etter jeg sluttet å være så kvalm. Tok tirsdag Hcg prøve hos legen og venter svar, de har litt forsinkelser på labratoriet.
Jeg stresser nå med å få tidlig UL ,men får ikke time før uke 8. Har før det en gruppe ekasmen hvor jeg må samarebeide godt og holde fokus og jeg synes det er vankselig. Jeg kan ikke utsette den heller. Sliter psykisk med å gå å tenke på alt dette.
Har fått ny time til uka for hcg for å roe meg ned.
Og skal ta ny CB i helga.
Jeg er ikke så redd for SA, men for MA.
Eneste symptomene jeg har nå er ofte på do (men det kan være fordi jeg er nervøs...) og litt småsmerter i puppene av og til, samt humørsvigninger.
Synes dette er vanskelig og orker ikke ha det sånn helt til uke 12.
Er 5+0 nå.
Jeg stresser nå med å få tidlig UL ,men får ikke time før uke 8. Har før det en gruppe ekasmen hvor jeg må samarebeide godt og holde fokus og jeg synes det er vankselig. Jeg kan ikke utsette den heller. Sliter psykisk med å gå å tenke på alt dette.
Har fått ny time til uka for hcg for å roe meg ned.
Og skal ta ny CB i helga.
Jeg er ikke så redd for SA, men for MA.
Eneste symptomene jeg har nå er ofte på do (men det kan være fordi jeg er nervøs...) og litt småsmerter i puppene av og til, samt humørsvigninger.
Synes dette er vanskelig og orker ikke ha det sånn helt til uke 12.
Er 5+0 nå.