Har det ikke noe greit psykisk, mye beymringer og psykisk stress. Trenger dele det.

Mon89

Flørter med forumet
Jeg har ett barn fra før og mistet før det i uke 10 graviditetene var de verste periodene av mitt liv!! Jeg vr så bekymret, og lovet meg selv å aldri være så bekymret og redd igjen, men nå er jeg der igjen. Fått både 1-2 og 2-3 på CB, startet graviditeten med å være kvalm og har fått positive tester også etter jeg sluttet å være så kvalm. Tok tirsdag Hcg prøve hos legen og venter svar, de har litt forsinkelser på labratoriet.
Jeg stresser nå med å få tidlig UL ,men får ikke time før uke 8. Har før det en gruppe ekasmen hvor jeg må samarebeide godt og holde fokus og jeg synes det er vankselig. Jeg kan ikke utsette den heller. Sliter psykisk med å gå å tenke på alt dette.
Har fått ny time til uka for hcg for å roe meg ned.
Og skal ta ny CB i helga.

Jeg er ikke så redd for SA, men for MA.

Eneste symptomene jeg har nå er ofte på do (men det kan være fordi jeg er nervøs...) og litt småsmerter i puppene av og til, samt humørsvigninger.
Synes dette er vanskelig og orker ikke ha det sånn helt til uke 12.

Er 5+0 nå.

Har du noen du kan snakke med om desse bekymringene? Jordmor, fastlege, psykolog? Det kan hjelpe å snakke med noen som har fagkunnskap på området. Er ikke noe godt å gå å bekymre seg hele tiden.

Har du noen du kan snakke med om desse bekymringene? Jordmor, fastlege, psykolog? Det kan hjelpe å snakke med noen som har fagkunnskap på området. Er ikke noe godt å gå å bekymre seg hele tiden.
Kan ikke gå til fastlegen hele tiden og har eksamensperiode og ikke mulighet til å reise dit så ofte heller. Skal til legen igjen onsdag.
Skal snakke med skole psykolog 20.mai, men det er jo lenge til.

Skjønner deg veldig godt. Deler mange av de samme bekymringene. Og jeg får vondt av at du også bekymrer deg <3 Det eneste man kan gjøre er å vente og håpe. Jeg vet at det er dritt å gå rundt å være gravid uten å vite.. Så jeg håper du snart får svaret du håper på <3 stor klem <3 :)

Skjønner deg veldig godt. Deler mange av de samme bekymringene. Og jeg får vondt av at du også bekymrer deg <3 Det eneste man kan gjøre er å vente og håpe. Jeg vet at det er dritt å gå rundt å være gravid uten å vite.. Så jeg håper du snart får svaret du håper på <3 stor klem <3 :)
Ja, men tenker jo også at det er jo statestikker som sier at det er stor sjanse for at det går bra, man kjenner alle noen som har mistet, men kjenner maaaange som ikke har mistet også!!

Takk for gode ord <3<3 Klem tilbake.

Litt mye nå med ekamensperiode, reisevei til universitet og det å omgås en del man ikke kjenner på studiet.

Det er en ekstremt tøff tid psykisk i starten av svangerskapet. Forstår deg veldig godt. Eneste tipset jeg kan tenke på er å bestille en privat tul time. Spørs om du ser noe nå, men om en uke ser du nok en fostersekk og kanskje en liten knøtt (jeg så den såvidt 5+6). Ellers er hcg økning en god indikator på at alt er bra.
Sender gode klemmer [emoji171]

Back
Topp