Har det helt forjævlig..

ronjas mamma

Gift med forumet
Det har lagt i kortene lenge at det ikke var så lenge igjen av forholdet til med og sambo. Igår sa jeg at det var endelig slutt, vi hadde oss en liten krangel igår etter det.
Jeg leverte ungene i barnehagen å var en liten tur på jobb, kom hjem i 12 tia, da var klesskapene til ungene tømt, jeg fikk panikk å fikk en mld at di var reist på ferie til info. Jeg ringte til politi og barnevern men di mener det ikke er straffbart så lenge det ikke er fare for barnas liv og helse. Det kan vell umulig være lov å stikke av med ungene mine på den måten?For meg er det kidnapping på høyt nivå. Tror han er på tur nordover men han vil ikke si noe, det er i såfall en 17 timers lang kjøretur.

VEt ikke hvor jeg skal gjøre av meg, føler meg så makteløs . har aldri vært uten ungene før, ikke vet jeg hvor di er om dem har det bra.
Har snart ingen tårer igjen her jeg sitter å savnet er ubeskrivelg stort. Hvordan skal jeg klare meg uten dem til etter påske. Dette gjør helt sykt vondt.
fan ta den jævelen!![:@]

Å herregud!!!!!! [:@][:@][:@][:@] Hva slags hjerterå jævel gjør sånn?! [:@] og hva søren er det med politiet som ikke gjør noe med det? Huff, jeg får helt vondt av deg!!! Håper virkelig du får ungene tilbake rimelig kjapt, og at de har det bra!

Dette hørtes ikke noe særlig ut nei.

Du burde ta en telefon til foreldrene hans, eller venner av han for å spørre om de vet noe.

Mest sannsynlig går jo dette bra, han har sikkert hatt litt panikk han også, men dette var vel ett trekk som ikke slår veldig positivt i hans favør i etterkant.

Tvi tvi! :)

Ja det er helt ufattelig at noen kan være så hjerterå. Fatter det bare ikke.
Har snakket med moren hans som sier han er på vei nordover og broren hans som sier han skal sørover. Så ble ikke noe klokere av det.
Han kommer ivertfall ikke hjem før på mandag.
Men ja eneste trøsten oppi dette er at han graver sin egen grav. Ikke mye som taler for hans sak nå.

Å herlighet... Det er ikke mulig!!!!!! Enda et tegn på at han ikke virker helt normal [8D]
Jeg håper og tror denne ferieturen ender bra, men forstår det må være et mareritt for deg. Når de kommer tilbake må du komme deg unna den mannen der en gang for alle. Kjemp med nebb og klør, skriv opp alt han sier og gjør - dette skal du vinne!!!!

Stor klem fra meg

Har løpende kontakt med barnevernsvakta, å om det er den minste indikasjon på at barna er i fare så griper de inn. Men som dem og politet sier så vil det være traumatisk for ungene om den kommer å legger faren i jern og bringer barna hjem til meg.
Han er så frekk at han ringte meg i sted å spurte om jeg kunne ordne han et billig hotellrom (jeg jobber på hotell)
så da vet jeg han er på vei nordover.
Dette er helt vanvittig vondt, ungene må jo lure på hvor mamman er, de er veldig nært knyttet til meg. Ikke engang fikk de si hade. Er så redd for at de skal tro jeg har sviktet dem.
Har aldri kjent et sånn savn i hele mitt liv. Var på butikken isted å jeg begynte å gråte når jeg så yougert hylla.
Bra dere sier han er en dritt.. bring it on. Skjønner det jo egentlig men utrolig hvor han kan manipulere at alt er min feil.

Da hadde jeg satt meg på neste fly opp å vært hjemme til mora hans når han kom frem!!![:@]

Nå blir jeg helt sjokkert her [:@][:@][:@]

Fy faen for en mann!!! Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.... !!!

Håper de kommer tilrette snart !! Masse klemmer til deg [:D][:D]

ORIGINAL: Zlimet

Fy faen for en mann!!! Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.... !!!

God klem til deg

ORIGINAL: Zlimet

Er det mulig

Håper og tror at det ordner seg til det beste, men gjør som de andre her sier. Sørg for at alt blir dokumentert!!!

PS... Gratulerer med at du endelig har blitt kvitt faenskapet!!!

Stakkars deg [:(][:(]

Du må vel få snakket litt med ungene på tlf sånn at de ikke tror du er borte?

ORIGINAL: Black Beauty

seriøst!!! for en møkkamann

Takk.
Dette er det jævligste jeg har vært med på. Bare gråter å gråter. Tror det holder på å klikke for meg altså. At han kunne gjøre noe sånn her det hadde jeg faktisk ikke trodd. Han har bokstavelig talt stukket av med livet mitt.
Rydda på kjøkkenet isdted å der sto påskeeggene jeg hadde ordna til ungene. God påske til meg.
I tilegg skrev han masse stygge mld til meg igår kveld, noe som får meg til å lure på om han satt på hotellet å drakk etter ungene var sovnet. Så skal han kjøre 50mil til idag. Tenk om han ikke er edru. Nei får helt hetta her jeg.
Skjer det noe med ungene tar jeg livet av han.

Du, om du ikke er helt 100 % trygg på at han er helt edru når han kjører med ungene i bilen, så ringer du politet og sier fra. Du vet vel ikke hvor han er, men de kan jo titte etter han på veiene.

ORIGINAL: Black Beauty

seriøst!!! for en møkkamann

Sjokkert over hvor hensynsløs han er... [:@]
Håper du får ungene trygt hjem, jo før jo bedre...
Mine tanker går til deg...

ORIGINAL: Skrållan

Du, om du ikke er helt 100 % trygg på at han er helt edru når han kjører med ungene i bilen, så ringer du politet og sier fra. Du vet vel ikke hvor han er, men de kan jo titte etter han på veiene.

Herregud!!!

Kan du dra dit han skal og møte de der? Booke flybiletter hjem til deg og ungene sammen. Så vet du at dere kommer trygt hjem.

Evn bruk tiden til å skaffe deg leilighet et annet sted og flytt. Evn bytt låser, pakk tingene hans og kast han ut til han kommer hjem.

For en dritt mann!!

Klem til deg.

Å nei. Helt sykt... Skjønner godt du får panikk. Hadde frika helt ut jeg[:o] Blir helt satt ut og skjokkert over att slikt kan gå an. Som du sier, han har gravd sin egen grav. Dumt familien hans jobber mot deg da, (eller ialefall broren) De må nå se hvor galt dette er....

Håper de kommer snart tilbake,å du får kommet deg i orden en plass med ungene for deg selv. Etter dette kan du jo virkelig ikke stole på han, å ikke noe morrsomt å ska levere fra seg ungene noen gang til han i fremtiden[&o]

Stor trøsteklem, tenker masse på deg

Back
Topp