Har det gått opp for dere da ?? *Skravletråd 02.04**

humbug

Betatt av forumet
Har det gått opp for dere at dere bærer på et frø ?? ;)

Jeg er litt sånn at jeg har hatt 30 positive graviditetstester, men symptomene jeg hadde har forsvunnet. Jeg husker de gjorde det første gang også,men det gjør meg ikke mindre nervøs.
Trenger noen symptomer så jeg kan bli litt roligere !!

Ellers... Jeg savner fårepølse !! Jeg vil ha fårepølse med majones !! (varmebehandlet er IKKE det samme) !!

Og ellers ellers... Jeg holder på å sprekke om dagene. Holder på å røpe meg til alt og alle. Nesten. Men, "alle" andre klarer å holde tett, så det må jeg og ! ;)

Hva styrer dere med i dag da ??? =D

Har ikke gått opp for meg nei Men det må jo være noe inni der, når puppene er ømme som fy, jeg er dautrøtt og kvalm og testene bare blir sterkere og sterkere Har tatt så mange tester nå at jeg har gått tom (hadde sånn 10-15 billigstrimler) + jeg har kjøpt 2 også.. Tror jeg trenger en tidlig UL for at denne skal gå opp for meg ja

Har virkelig ikke gått opp for meg heller!!

Skulle bare ønske tiden gikk fortere.... Kjenner ikke i lilletåa engang at jeg er gravid, utenom at jeg hele tiden må tisse...og temperamentet...:P

I dag kom morgenkvalmen!! JIPPI!! :( Kjente det ikke var noe jeg hadde savna. Sist gikk jeg kvalmen hele tiden de første 6 månedene. (hadde med spyspose overalt)

Nå føler jeg meg mer gravid hvertfall med kvalmen på plass! Men jeg må være veldig oppblåst eller noe for jeg har fått såpass mage at samboeren min sier jeg må skjule den, og har konstant på meg en stor jakke! ;) Men skal man ikkje kjenne på kroppen på noen måte om man er oppblåst??

Alma sa til og meg at jeg hadde blitt tjukk! (tjukk mage som pappa du mamma)

Hehe =D Ja - oppblåst kan jeg være med å skrive under på !! Det hadde vært gøyere om det var en baby som gjorde at magen vokste nå, og ikke air :p

Jeg får sånne kvalmebyer. Men, det er gjerne når jeg er sulten etc. Og det er jo ikke uvanlig å bli kvalm da !?

Jeg skal kjøpe med to tester på påskeferie. Sånn i tilfelle jeg trenger akutt bekreftelse langt på bondelandet når alt er stengt

Du får ha med deg noen i bagasjen ja! ;)

Det er jo normalt med kvalmebøyer da, men jeg kjenner hvertfall selv at jeg kommer fortere til det punktet så enn vanlig. Og at det er veldig akutt på en måte. Til vanlig skjer det gradvis at jeg blir mer og mer sulten! Endte opp med at jeg stod og brakk meg på butikken idag. Kjekt!

Lodviss skrev:
Du får ha med deg noen i bagasjen ja! ;)

Det er jo normalt med kvalmebøyer da, men jeg kjenner hvertfall selv at jeg kommer fortere til det punktet så enn vanlig. Og at det er veldig akutt på en måte. Til vanlig skjer det gradvis at jeg blir mer og mer sulten! Endte opp med at jeg stod og brakk meg på butikken idag. Kjekt!

Ja, det er forskjell på Gravidkvalme og vanlig sulten kvalme !! =D Sulten kvalme er det lettere å bli kvitt ;)

Begynner smått å gå opp for meg :) men ikke helt enda, hihi :) Har allerede begynt å bli mye mer sulten og ganske svimmel om dagen :/ og går rundt og er småkvalm hele dagen, noe jeg IKKE setter pris på, men hører at det er positivt tegn, så får håpe på det <3 
Er første gang jeg er gravid, og gleder meg til å kunne dra på ultralyd og kjenne det lille nurket i magen <3 Er bare en hærlig lykkelighets følelse å være gravid!!

Back
Topp