Har det gått lett med rutiner etter nyttår?

M

Moderator Linda

Guest
No har jo kvardagen vore her litt etter nyttår. Har det gått greitt å komme inn i alle rutiner igjen? For store og små? Eller var kanskje ikkje rutinene ute og køyre hos dykk? :)
 
Januar er ikke hverdag

Det er unntakstilstand fra nyttår til vinterferien.

Årsoppgjør. Overtid. På både meg og mannen
 
Har alltid gått greit med rutine etter ferie , stille klokke osv her . Fra de var baby til skolebarn :) klart noe mer trøtte i trynet på morran, og jeg litt mer sliten på morran haha
 
Null problem, de er litt trøttere de 2-3 første morgenene etter det så er de i full rutine igjen.
 
Nja, det har jo gått på en måte, men er så mye som skjer på hjemmebane nå, så jeg er ikke hel meg selv for tiden. Så jeg tar dag for dag og prøver å gjøre det beste ut av det.
 
Rutinen ble holdt gjennom jula, så det er ikke noen merkbare endringer ;)
 
Eldste på tre var gruelig trøtt de første par morgenene. Hun er utprega b-menneske (som mora), og fikk sove til hun våknet av seg selv hele jula, med dertil litt senere kvelder. Men har gått overraskende greit egentlig :)

Jeg er hjemme i permisjon med minstemann som er ekstremt a-menneske, så jeg er generelt trøtt uansett ferie eller hverdag for tiden :rolleyes:
 
Er litt streng jeg da og holder ganske på rutiner både helg og helligdager, så det har ikke vært noe problem :)
Mine barn takler dårlig at rutiner brytes/bøyes på så det må liksom bare være sånn :)
 
Back
Topp