Har det forferdlig om dagen ;(

surrehodet

Elsker forumet
Jeg har blitt gravid med eksen min, vi har fra før en sønn på 9 mnder, og innimellom når han har vært på besøkt han, har vi hatt sex. Vi brukte over 4 år før vi ble gravide med gutten vår,d skjedde den aller siste uka vi var sammen, jeg ammer og er 35, så i all vår idioti,trodde vi det var trygt. Nå er jeg gravid, og han truer med selvmord om jeg ikke tar abort ;(

Han vet at abort er uaktuelt for meg, jeg klarer det ikke. Jeg vet ikke engang hvordan jeg fysisk skal komme meg til sykehuset og gå inn til en slik ting, noen må i såfall dope meg og tvangsgjøre det eller tvinge i meg disse pillene med tvang, for jeg vet jeg ikke klarer det ;o(

Søstren hans terroriserer meg så jeg har måttet slå av mobilen, og jeg har måttet snakke med lege og familievernkontor, at jeg er redd for dem ;o(

Skulle vært en glede det her, men begge gangene jeg har blitt gravid,som jeg har lengtet etter i så mange år, gjør bf det til et helvete ;o( Jeg er bare redd og fortvila ;o(

Herrefred for en situasjon.........

Uansett, du kan ikke tvinges til abort! Og du kommer til å få hjelp om du ber om det. Jeg er sikker på at du kan klare det, og bf må du tydeligvis holde deg unna....

Føler med deg! Gode tanker sendes din vei

Såå forferdlig!! Det er jo helt grusomt! Håper du får hjelp av evt fastlegen din eller noe lignende, for graviditet skal være gøy og morsomt og spennende! Ikke slik som du har det nå! :( Krysser fingrene for at alt ordner seg til slutt og at du får det bra igjen! 

Behold ungen. Håp han tar selvmord! Dette var ille!

Tror du han kommer med tomme trusler eller tror du det virkelig er noe i det?

Jeg ville snakket med familien hans (kanskje ikke søsteren:P) og kanskje noen profesjonelle som kan hjelpe han. Synes han har kort vei til døden om man skal ta selvmord for at en uskyldig liten unge blir født. Da har han jo problemer som må tas tak i uansett mener jeg.Håper det blir bedre for deg!!:)

Jeg hadde aldri klart å ta abort. Når jeg tenker på jenta mi og hvordan det hadde vært å være uten henne, det hadde vært helt uutholdelig. Så jeg hadde beholdt. Og tenkt sånn at hvis han tar selvmord, så er du bare kvitt han. Men som oftest er det jo sånn at de som truer med selvmord, aldri gjør alvor av det. Det at søstera hannes terroriserer deg, er bare helt høl i huet. Man er to om å bli gravid, han er like skyldig som deg. Ville anmeldt henne jeg. Håpløst å måtte skru av tlf bare for å slippe terroriseringen. Evt skaff deg hemmelig/skjult nr, men gir du nr til bf, så kommer jo søstera til å få det også, og da er du like langt...

Huff, kjip situasjon, men stå på. Ingen kan kreve at du tar abort. Snakk med noen nær deg som du stoler på. Men jeg ville definitivt anmeldt henne altså. Ingen andre får jo tak i deg heller om det skulle være noe, fordi du har tlf slått av.

Hvordan er han forresten som far? Hvis han ikke stiller opp for ungen, og bare kommer til deg/dere for å få litt sengekos, hadde jeg glatt kutta han ut. Du er mye bedre tjent uten! Kom deg videre i livet ditt (jada, lett for oss å si, men du fortjener bedre enn dette!!)
Ønsker deg masse lykke til!!! Og jeg håper virkelig du kan glede deg over og nyte denne graviditeten etterhvert også!!

høres ut som han har store problemer, som virkelig bør tas tak i! få han lagt inn til vurdering/observasjon! 
det er ditt valg, å sette noen i den stillingen er jo helt blåst! stakkars deg, håper det løser seg til det beste for deg og barna! klem

Back
Topp