Har desemberbarna sluttet med bleie nå?

**spire_nr2**

Glad i forumet
Jonas har ikke sluttet, har såvidt begynt å trene litt nå i sommer men han er nok ikke helt klar enda[:)]

Nei, det har han ikke slutta med.. Kommer nok ikke til å slutte med det første... Har øvd på dositting, så det går egentlig bra, men han er IKKE klar for å slutte enda... Så da pusher vi ikke! [:)]

Sluttet helt i mai, og for et par uker siden på natten også, det går kjempefint!

Har øvd seg litt på do, men er overhodet ikke klar for det enda.
Han får ta den tiden han trenger..

Har sluttet helt om dagen, men bruker på natten.

Her e d slutt. Gått over all forventning. En dag sa hun bare at hun ikke ville ha bleie på, og etter d har hun ikke brukt bleie. Før d hadde hun heller verken gått på potte eller do, så alt skjedde over natten. Dette var i april - hu har ennå noen uhell, spesielt når hun leker og "glemmer" sg bort, men går stort sett veldig bra [:)]

Her har vil sluttet på dagtid, men bruker fortsatt om natten. Men våkner ofte med tørr bleie nå, så er nok ikke lenge før han er helt bleiefri[:)] Det blir deilig! Har vært litt jobb i sommer, men synes det blir litt for sent neste sommer da han er 3,5. Og jeg orker ikke å ta denne jobben i vinter[8|]

Ho har ikke sluttet helt. Men ho bruker kun truse store deler av dagen. Ho er blitt veldig flink til å si i fra. Så er nok ikke lenge til! Er vel vi foreldrene som drøyer det mest kanskje[8D]

Vi sluttet før sommeren og han er stort sett tørr om dagen. Bleien kommer på før soving om dagen og om natta, og han har bleie på når de er ute i barnehagen.

ORIGINAL: Siljemor_82

Her har vil sluttet på dagtid, men bruker fortsatt om natten. Men våkner ofte med tørr bleie nå, så er nok ikke lenge før han er helt bleiefri[:)] Det blir deilig! Har vært litt jobb i sommer, men synes det blir litt for sent neste sommer da han er 3,5. Og jeg orker ikke å ta denne jobben i vinter[8|]

Samme her. Ofte tørre bleier om morgenen og da er han så søt der han står foran doen skikkelig morgentrøtt og tisser mens han gjespter. Hvor ble babyen min av?

Vi ville heller ikke vente til neste sommer og vinteren er en upraktisk sluttetid.

Bruker bleie enda, men går mye på do også. Törr på natten.. Ser veldig opp til storebror, og hun virker veldig klar for å slutte helt med bleie.

Hmmmm. ser ut som det er lenge før ho er tørr på natta. Bleia er hvertfall kliss klass når ho våkner... Men nå ligger ho litt i senga før vi kommer inn da. ho ligger bare å synger[:D] Men de gangene ho våkner med å grine kommer vi jo inn med en gang, men bleia er våt da også..

Leon er nå helt bleiefri. Har vært det en måneds tid nå[:)] Han går på do selv når han må, setter krakken foran doen, drar ned buksa, tisser og tørker seg selv[:)]

Stolt av gutten min[:)]

Jonas har også sluttet nå, jeg er kjempestolt av han[:D]
15/9 var den første bleiefrie dagen og en uke etterpå var han tørr både på dagen og på natta, han står tilogmed når han tisser og treffer 9 av 10 ganger[:D]

Stine har også sluttet med bleie. Vi bestemte at når lille søster skulle komme så skulle hun "få" Stine sine bleier og det funket. Har vært bleie fri natt og dag siden juni[:)]

Back
Topp