Har deres...

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
hormonforandringer passert? Er du tilbake til ditt gamle jeg?

Jeg har ikke sovet skikkelig på ja...
En del dager ,så jeg er samme ''kjerring'' som jeg var under graviditeten føles det som... :P
Jeg er fortsatt følsom og irritabel men om det skyldes at jeg er sliten vet jeg ikke.

Skikkelig følsom jeg også. Tror det skyldes søvnmangel for min del...

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Tror det.. har ikke merket barseltårene denne gangen heller. Er trøtt og sliten men ikke mye sur eller grinete. Sambo lurer på når det snart klikker for meg siden Lillefrøkna griner i så mange timer iløpet av dagen og holder det gående langt på natt.
Men er sliten :(

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Hormonene er der enda, blir lett irritert og disse barseltårene er aldri langt unna. Men heldigvis begynner barseltårene å gi seg. Har grått for alt og ingenting.

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Kommet over det værste nå :)

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Er noen barseltårer enda, men er over det verste ;)
En måned siden fødsel i dag :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Tjihi... jeg har vært med minimalt hormoner hele svangerskapet. Men i det siste så faller mamma tårer rett som det er. Typen sier en ting feil og tårene kan hagle i flere timer :D
Men er ikke noe sur/sint eller noe da. Bare veldig emosjonell...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Frøken ustabil her :whacky059 Barseltårene henger igjen... skikkelig emosjonell, sliten, irritabel.... you name it! Må jo le av meg selv til tider :) Men begynner å gå seg til- tror jeg... Hvordan vet man egentlig forskjell på barseltårer og fødselsdepresjon? Overlapper de hverandre eller hva? Jeg er ikke bekymret for at jeg har det altså, men bare lurer.. Er så forskjellige meninger om når det er "vanlig" at barseltårene avtar...

Back
Topp