har deres små...

tøvpus

Elsker forumet
bynt å rulle rund enda?
min lille bynte igår,å nu ruller han hele tia... skjedde fort synest æ... [8|]

Her rulles det både fra rygg til mage og fra mage til rygg... har gjort det en stund nå...[:)]

her ruller han fra mage til rygg

RULLER IKKE HELT OVER FRA NOEN AV SIDENE, MEN LEGGER SEG
PÅ SIDEN NÅR HAN LIGGER PÅ RYGGEN....TRENGER BARE DEN
SISTE VIPPEN...[:)]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

sånn er det her også [;)] 

Sebastian ruller fra magen til ryggen[;)]

sign, men han blir sint av det også.....blir sint av alt som er tilnærmet det å ligge på magen....han kommer aldri til å løfte overkroppen...[:(] 

Olav ruller ikke enda. Han er mer opptatt av å komme seg framover når han ligger på magen. Han har flyttet seg 10 - 15 cm framover et par ganger...

Her rulles det ikke enda, men håper det kommer om ikke alt for lenge...

Signerer denne!

Nei ruller ikke enda.. Kommer over på siden av og til og ser da kjempe sjokkert ut, så det tror jeg er helt tilfeldig[:D]

ORIGINAL: gunnemor

sign, men han blir sint av det også.....blir sint av alt som er tilnærmet det å ligge på magen....han kommer aldri til å løfte overkroppen...[:(] 

min lille hata å ligge på magen! han nekta hele tia...
men når han først egangen rulla over på magen så lærte han sæ for å holde opp overkroppen!
æ trudde å han aldri kom å å ligge sånn... [:D]

Hanne ruller fra mage til rygg...og fra rygg til siden. Hun får ikke med seg den ene armen, som blir liggende under henne, men hun kommer seg nok snart fra rygg til mage også - de utvikler seg så fort at en kan bli redd [&:]

Ja, da må jeg fikse litt her...nå har hun klart å rulle helt rundt to ganger idag! [:D] Og blir like sinna hver gang hun ender opp på magen...er ikke så populært å ligge på magen visst!

Daniel har rulla fra mage til rygg, men ikke i det siste. Nå blir han bare sint når jeg legger han på magen... men han er flink til å løfte hodet den lille stunden han ligger på magen

I dag har Oda begynt å rulle for fullt også![:D] ruller seg over på magen (..og av og til tilbake også![:)]) hele tiden nå, og stolte mamman har såklart filmet det maaaaange ganger, he he.

Back
Topp