Har deres små fått tohjulssykkel? NÅ MED BILDER

Monkaponka

Forumet er livet
Kian fikk først i dag han, mulig vi er litt treige[8|]
Skulle sett uttrykket hans, herlighet så lykkelig, stolt og kul han følte seg.
Klatret opp og syklet av gårde, så lett som bare det.

I morgen kommer det bilder, det er en super rååå sykkel!! sort og orange[8D]

Med støttehjul selvfølgelig.

Utenfor huset og koser seg med sykkelen

Det falske smilet kommer hver gang jeg sier smil[:D]

Møkkafrans, hehe

Erik fikk til 2-årsdagen av en litt ivrig mormor [;)] 
Han sykla en del i fjor,men etter noen turer i grøfta likte han det ikke så godt lenger- han syns sykkelen er dum som velter hele tida [8D] 

Regner med at det blir en del sykling allikevel da- når de bare får fjerna grusen fra gang- og sykkelstien her.

Gleder meg til å se bilder av sykkel-Kian [:D]

Helene fikk i fjor - påska faktisk. Da hun slutta med sutten.

Hun sykla mest på verandaen i fjor for det var tryggest der det ikke var steiner. Vi har grus i gården vår. Og ikke mulighet for å sykle på asfalt i nærheten.

Men hun har allerede testa den ute i gården i år, og det gikk fint.  Bare hun får av noen klær så blir det lettere opp små bakker og slikt også [:D] Gleder meg til å følge med i år og se fremgangen.

Noah fikk til 3 års dagen sin,men var ikke så ivrig på den da, men han har snakket masse om den nå i det siste, så vi skal finne den fram nå i helgen [:)]

Hehe, skjønner at vi har vært litt treige ja, men syns han måtte mestre trehjylssykkelen litt bedre først.
Problemet var at han ikke rakk ned med beina på den. Nå når snøen var borte på asfalten syklet han i raser fart, så da tenkte jeg at det var på tide med en storsykkel.[:D]

Thomas fikk i fjor på 3årsdagen cars sykkel såååås tolt.....
sykla en del i fjort. har sykla noen turer i år og.. kjemepflink til å sykle bare litt balanse og startprob så er det ikke elnge før støttehjula kan tas av tror jeg

Så moro. Kian syklet i 3 timer i går, så flink han ble på kort tid. Nå er han stor altså. Har tatt bilder av den tøffe gutten, skal legge dem inn nå.

Tøffing! [:D]

Så kul sykkel han har fått [:)][:)][:)]
Kan godt forstå at dette var gøy [;)][:D]

Så stor Herman har blitt da [:)] Han likner mer på Kian en jeg husket. Bare litt rundere i kinnene kanskje [8D][:)]
Tusen takk for titten vennen [:)]

Så stilig sykkel, og ikke minst stilig gutt [:)]
Vi kjøpte tohjulsykkel i fjor, og det var så knall!!
Merker han har mye mer teken i år, men det gjelder å lære trafikkregler og vett!!

Så tøff gutt og tøff sykkel! [:D] Skjønner at han er stolt. Og at du er stolt! [:D]

Lukas fikk sykkel i fjor rundt påsketider og han liker å "frese" rundt. [:D] Vi skal kjøpe ny til han i bursdaggave, en som er hakket større en den han har nå. Blir gøy. [:D]

Kian er jo bare supertøff da!..

Thomas takla 3hjulingen kjempebra. mend et er mange barn som takler 2hjulingen med støttebein bedre enn 3hjulingen.
jeg ville kanskje ha kjøpt 2hjulsykkel kan hende han syns det er bedre..

masse lykke til...

Kian får til tohjul mye bedre enn trehjul.
Han traff endelig pedalene på den vi hadde kjøpt denne våren. I fjor slet han med dem og den var så tung å sykle.
Han hoppet opp på tohjul og syklet av gårde. Nå vil han ikke annet[:D]

okay, kanskje vi skal prøve da[:D]

Tuuusen takk og for noen skjønne gutter du har!!
Denne er fra 4-6 år.

Få se noen bilder av dine snart da, de er jo blitt så store og vakre!!

ORIGINAL: Monkaponka

Kian får til tohjul mye bedre enn trehjul.
Han traff endelig pedalene på den vi hadde kjøpt denne våren. I fjor slet han med dem og den var så tung å sykle.
Han hoppet opp på tohjul og syklet av gårde. Nå vil han ikke annet[:D]

Samme her. Thea fikk ikke til å sykle noe særtlig på denne trhjulingen hun heller.
Nå er det jo gøy å sykle [:D]

Hei hå!

Her var det lenge siden jeg har skrevet , håper jeg trykker på riktige knapper her nå. [8|][8|]

Er kjempegøy denne årstiden altså, hvor de kan få sykle enten det er 3 el 2 hjul. Husker selv jeg ble helt bananas når man så litt av asfalten og viste det nærmet seg. Fikk jo stort sett beskjed jeg måtte vente og jeg ble såååå sur [:D]

Vi var litt uheldig av kjøpet av 3 hjulssykkel, var noe rart med pedalene så den likte hun aldri men nå er hun i full sving med 2 hjuling med støttehjul. sykler bra på den nå :). Har tryna noen ganger så har kikket endel etter noen "kjørehansker" til henne som tåler en støyt. Var på plantasjen her en dag og der hadde de noen sånne gartner hansker til barn med litt gummi inni, funker som bare det :) så nå er mor litt roligere når det kommer svinger og sånt.

tok ett bilde inne etter vi hadde "stæsja" den klar for våren, vask og mekking..hihi..

skal vi se om jeg husker image upload her...

På sykkel tur i stua

Ååå... så skjønne!! Herlige bilder fra dere begge to.
Gurimalla så store barn vi har fått altså!!

Kian rekker ikke ned på bakken når han sitter på setet sitt (rekker ned med ene foten ned om han lener seg litt), så sykkelen hans er nok litt større.
Han må liksom hoppe på sykkelen for å komme opp.

Nydelige bilder altså!! Deilige barn, var skikkelig gøy å se!

Back
Topp