Har deres søte små oppdaget hendene sine?

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
HS sier de burde oppdaget hendene sine ved 3 mnd, min er 3 1/2, han får til å slå på lekene i babygymen sin og syns det er gøy, men virker ikke som det er bevist. Liker også å ha de i munden. Jeg har sett at han kanskje har gitt hendene sine ett lite blikk i kanskje 2 sek, men ikke noe mer enn det..

Her gnager hun som besatt på hendene, men så er hun 4 måneder nå. Hun "oppdaget" dem da hun var et par måneder, og startet med å kikke på dem, og fortsatte med å gripe etter leker. Nå har hun ganske greit grep om lekene, og kan holde i dem en god stund.

Ja ho tygger på de, griper om lekene og stapper de i munnen :P fått skikkelig dreisen på å slå på lekene i babygymen og e storfornøyd med d! :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jada, både hendene og føttene (føttene i hovedsak når han ligger på rygg, drar dem opp til munnen og sutter på dem).:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tygger på fingrene, prøver å dra ut tunga/drøvelen til han brekker seg :-P
Ikke oppdaget beina enda, men kommer vel snart d og

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spiser mye på.hendene, slår vilt ettet lekene på babygymen, koser seg masse, men får ikke tak i lekene enda. Hun kan klare å skyve leken til munnen, men mister den da fort. Legger vi en leke i hånda hennes tar hun den til munnen å smaker på den. Oppdaget først høyre hånd, tok 3-4 dager så oppdaget hun Venstre hand også :-) hun er 3 mnd og ei uke.

Sendt fra mobilen min

Her har hun stirret på hånden sin lenge. Tar armen sin opp, nesten som supermann. Hi hi! Og så ser hun på den, og dytter den inn i munnen.
Den andre armen er hun ikke så fokusert på enda. Men det skyldes at den er mindre aktiv pga strekken i nakken. Hun gråt da fysioterapeut trykket på skulderbladet på den siden, så tydelig at det er vondt på den siden. Derfor er armen mindre aktiv der. Men den som er aktiv elsker hun!

Hu fant venstre armen sin først. Men var stor stas når hu fant høyre. Glad jeg fikk filmet det. Nå tar hu etter ting og prøver å spise grøt på egenhånd. Jeg må hjelpe hu litt så ikke hu mister det eller stikker det i øyet. Hu har finni beina sine men gjør ikke noe annet enn å se på dem mens hu rører på tærne sine. Hu er straks 4 mnd.

Kjenner jeg gruer meg litt til 4 mnd kontrollen hvis han enda ikke har "oppdaget" de til da. Altså, jo han slår vil rundt seg i babygymmen, men griper ikke etter ting om jeg holder det fremfor han. Men merket at han så på de kanskje 2 sek 3-4 ganger i dag....

Jada, og han elsker hendene sine :) Griper etter alt mulig og stapper det inn i munnen. Han har ikke oppdaget føttene sine enda, men det kommer vel snart :) Han er 3 mnd + 17 dager

Her har hun oppdaget både hender og føtter. Ligger på stellebordet og sutter på tærne ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Ja :) Her har han akkurat oppdaget føttene :) Ligger å strekker dem opp i været og holder seg rundt tærne. :)
Søtnos.

Vår lille har begynt å gripe etter lekene, men aller helst har han de i munnen;-) han holder godt fast i ting når han får tak. Feks babygymmen, lekegrinda osv.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, det gjorde han relativt tidlig. Tar etter ting og holder de lenge nå. Oppdaget føttene sine for litt siden og har til og med finni ut at han har en tissetass, han tar et godt balletak så fort bleia er tatt av :P Det ser såå vondt ut :P

Kjenner jeg gruer meg litt til 4 mnd kontrollen hvis han enda ikke har "oppdaget" de til da. Altså, jo han slår vil rundt seg i babygymmen, men griper ikke etter ting om jeg holder det fremfor han. Men merket at han så på de kanskje 2 sek 3-4 ganger i dag....

Du trenger ikke grue deg! Min lille har oppdaget hendene sine, men han er ikke så veldi "flink" å gripe enda.. Han er 4 mnd.. Men de er så forskjellige alle! Var akkurat på 4 mnd kontroll og alle 4 babyene var såååå ulike! Ei jente som var kjempe flink å gripe etter ting, min skravle masse, mens de to andre bare lå på magen å så seg rundt.. Alle var normale sa fysioterapeut Fysioterapeut sa også at vi ikke skulle sammenligne babyene for masse, hun sa alle er flinke på hver sin måte!
Lykke til på kontroll du også Er sikker på at din lille er kjempe flink i sitt tempo, det er det viktigste☺️

Du trenger ikke grue deg! Min lille har oppdaget hendene sine, men han er ikke så veldi "flink" å gripe enda.. Han er 4 mnd.. Men de er så forskjellige alle! Var akkurat på 4 mnd kontroll og alle 4 babyene var såååå ulike! Ei jente som var kjempe flink å gripe etter ting, min skravle masse, mens de to andre bare lå på magen å så seg rundt.. Alle var normale sa fysioterapeut Fysioterapeut sa også at vi ikke skulle sammenligne babyene for masse, hun sa alle er flinke på hver sin måte!
Lykke til på kontroll du også Er sikker på at din lille er kjempe flink i sitt tempo, det er det viktigste☺️

Takk for det :) Jo han er veldig flink å jabbe, akkurat som mamman sin :)

Back
Topp