har dere

UllaBritt

Glad i forumet
fortalt til folk irundt dere at dere har problemer med å få barn?
at dere er prøvere liksom?

jeg fortalte det ikke før jeg var gravid i fjerde mnd...
men etter jeg fortalte det, var det plutselig mange i vennegjengen som hadde samme problem [&:][8|]

Har ei venninna som jeg bare har vært masse sammen med siden april i år, vi snakkes så å si hverdag, og hu har visst hva som har skjedd hele veien.. Hu sendte meldinger når vi skulle på sykehuset og skreiv at hu tenkte på oss, og det var så deilig..
Mamma og søstrene mine veit det, men sa det når jeg hadde hatt positiv graviditetstest, visste ikke at egget ikke hadde festa seg nok... Prata med tanta mi om det for hu har prøvd prøverør 6 ganger.
Også er det vel noen som vet at vi prøver, men som ikke vet at vi har prøvd behandling... Men det skal ikke være en hemmlighet, når vi blir gravide...

Jeg snakker med vennene mine om det... Har ingen venner som sliter da, men de er veldig fårståelsesfulle[:)] Har ikke sagt noe til familien, tror det bare blir mas[8D]

Vi har fortalt det til vennegjengen, samt foreldre og søsken. Ingen andre i familie / kollegaer vet noe enda, og det er jeg glad for. Møter mye forståelse og er glad for at vi har valgt som vi har. Litt slitsomt med svigermødre som skriver ned datoer for ul, men ellers veldig greit alt.

Det har jo mye å si hvordan du er og hvorfor du vil fortelle det :)

Jeg er veldig åpen om det,så her vet di fleste det egetnlig, når di spørr om ikke vi skal få, så svarer jeg med at det ikke er bare bare, spørr di da om vi har problemer så sier jeg det..synes det er greit å være åpen om det..ikke mange som vet om at vi er henvist til ivf. men noen vet det ja..

Ja, her vet alle rundt oss det.

ORIGINAL: Vakle

Vi har fortalt det til vennegjengen, samt foreldre og søsken. Ingen andre i familie / kollegaer vet noe enda, og det er jeg glad for. Møter mye forståelse og er glad for at vi har valgt som vi har. Litt slitsomt med svigermødre som skriver ned datoer for ul, men ellers veldig greit alt.

Det har jo mye å si hvordan du er og hvorfor du vil fortelle det :)

Signerer denne[:)]

3 av de nærmeste venninnene mine vet det. Familien våres får nok aldri vite noe for blir bare mas har jeg en følelse av[&:]

Her har vi vært åpne om det fra starten av, alle rundt oss vet det, synes det er kjempe greit, så har de vært med på opp og nedturer de og(hatt 4 Isci forsøk, før lille dukket opp)
Skal nå begynne på igjen, å kommer til å fortelle det ganske snart til familien, men tror jeg drøyer det litt med vennene, så kanskje jeg kan overaske dem litt[8D], hvis det skjer noe innen rimelig tid da[;)]

Back
Topp