HAR DERE........

MariusMamma

Gift med forumet
LAGT PÅ DERE MYE???

JEG VAR PÅ KONTROLL I UKE 8, OG DA VEIDE JEG MEG - SÅ VAR JEG HOS LEGEN NÅ IGJEN. DA SKULLE JEG STARTE PÅ UKE 22...

JEG HADDE GÅTT NED CA.1 KG PÅ DISSE UKENE.
NOEN ANDRE SOM HAR DET DEN VEIEN.... MEN JEG ER IKKE NOE KVALM ELLER KASTER OPP. DET BARE BLIR SÅNN[8|] MED DE TO FØRSTE LA JEG PÅ MEG BARE 6-7 KG.
DEILIG[:)] KAN JO IKKE KLAGE HELLER...... 

hm nei det har jeg ikke vært med på... har nå lagt på meg 7 - 8 kg jeg da.. med forrige gutt så la jeg på meg ca ti kg.. føler meg stor allerede nå med tanke på at det er jo 18 uker igjen...hm.. jaja

ORIGINAL: *Venter nr. 3*

LAGT PÅ DERE MYE???

JEG VAR PÅ KONTROLL I UKE 8, OG DA VEIDE JEG MEG - SÅ VAR JEG HOS LEGEN NÅ IGJEN. DA SKULLE JEG STARTE PÅ UKE 22...

JEG HADDE GÅTT NED CA.1 KG PÅ DISSE UKENE.
NOEN ANDRE SOM HAR DET DEN VEIEN.... MEN JEG ER IKKE NOE KVALM ELLER KASTER OPP. DET BARE BLIR SÅNN[8|] MED DE TO FØRSTE LA JEG PÅ MEG BARE 6-7 KG.
DEILIG[:)] KAN JO IKKE KLAGE HELLER...... 

Får vel koste meg på å være glad på dine vegne da...[;)]...
Kun +2kg her, men ville da vært supert hvis jeg kun la på meg 6+7 kg....tvilsomt, men litt sjalu kan man da vel være... Alle har vel hørt den: Det som tar 9 måneder å komme på, tar 9 måneder å komme av... Ja, ja.,...det viktigste er at babyen har det bra.... Ja, ja....

En riktig god søndag til alle iallefall[:D]

skal måle meg i mårå tidleg! rekner med eg har lagt på meg ein 5 - 6 kg...er på same vektnivå som med lisja..men nå var eg lettare pga amminga da når eg begynte med denne babyen her

Har lagt på meg 4 kg og er ganske stolt. Jeg la på meg 20 kg under hvert av de to andre svangerskapene, håper jo ikke det blir det samme denne gangen.

ORIGINAL: bondekone

Jeg hadde gått ned 7kg skal til kontroll igjen den19 sept. Forjegang gikk jeg ned nesten 20kg

Den var uvanlig. Jeg har bare lagt på meg i mine svangerskap. Går først ned pga kvalme og oppkast og så opp igjen. Har ikke helt kontroll på hvor mange kg det er til nå, men jeg antar rundt 5 kg. (håper det ikke er mer). Det meste jeg har lagt på meg i et svangerskap er nærmere 30 kg, men det var mest vann. Snittet på 3 er vel rundt 20-25 kg tror jeg. Får så mye hevelse og væske i kroppen på slutten pga sf. Håper jeg slipper unna denne gangen.

Jeg har gått ned 6 kg til nå og fortsetter jeg med denne matlysten, så blir det vel ikke noe bedre med ukene.. Går på ekstra kontroller pga at jeg bare har vekttap..

jeg har også gått ned..godt å høre at det er fler,for jeg ble nesten litt bekymret..har bare gått ned 2 kg,men likevel..hakke særlig mage heller..

Hvordan i all verden greier du å gå NED 20 kg i et svangerskap???
Mora mi la på seg 3 kg, mens broren min veide 3,5 kg. Ho var så tynn at jordmora lurte på hva hun gjorde på føden...

har lagt på meg 4-5 kg her, men kun magen foreløpig. heldigvis[:)]

Var hos legen i dag og har gått opp 7 kilo(20 uker)....[8|]
hehe hvor skal dette ende!

De sier jo at gjnnomsnittet man bør ha gått opp er ca 3,5 kg til nå...
Legen min mente at jeg kanskje ikke gikk opp 20 kg denne gangen pga alderen min. Er 31, men var 19 og 22 sist gang. Vi får håpe på det....[;)]

Jeg var på kontroll i dag og har gått opp 1 kilo siden uke 12.

Jeg har lagt på meg 5 kg. uke 24 [;)] Helt greit føler jeg..

Back
Topp