Har dere ???

Linka

Gift med forumet
Oppvaskmaskin???
Microbølgeovn???
Vannkoker ???

Det er tre ting jeg ikke kunne klart meg uten altså....
Klem

Har ikke oppvaskmaskin eller tørketrommel nå [:(]
Men begge deler kommer tilbake i huset igjen  [:D]
De to andre tinga har vi.
Har litt for mye av sånn stasj [;)]

Ja har det pluss pluss...men bruker kun oppvaskmaskinen og vannkokeren. Mikroen fikk vi ny før jul og enda ikke brukt den[8|]

ORIGINAL: Linka

Oppvaskmaskin???
Microbølgeovn???
Vannkoker ???

Det er tre ting jeg ikke kunne klart meg uten altså....
Klem

Har oppvaskmaskin og micro, men vannkokeren gikk i stykker for en uke siden[:(][:(]
Må få somlet meg til å kjøpe en ny[8|][8|]

Jepp det har vi!! lenge leve latskapen!!![:D]

Vannkokere og microbølgeovn har vi
- siden vi for tia har felles kjøkken med foreldra mine har vi IKKE oppvaskmaskin, men de har[;)]

ORIGINAL: Chill24

Jepp det har vi!! lenge leve latskapen!!![:D]

Kunne ikke sagt det bedre selv[:D]

Jepp vi har også alt d der!! [:D] Er jo veldig greit da, er jo nok av andre kjedelige ting
å bruke tida på!! [8D]

Yess. "Kjempet" lenge imot oppvaskmaskin, men tapte heldigvis kampen mot mannen min. Tenk at det går ann å være så teit at man ikke vil ha det da.....

ORIGINAL: missis

Yess. "Kjempet" lenge imot oppvaskmaskin, men tapte heldigvis kampen mot mannen min. Tenk at det går ann å være så teit at man ikke vil ha det da.....

Slik var jeg også, men når man først får det er det INGEN vei tilbake...
Klem

Har oppvaskmaskin og vannkoker, men ikke micro.. Er litt i mot det jeg..ja, jeg vet jeg er sær... (Kjæresten lar meg få høre det, hehe[;)])

oppvaskemaskin hadde jeg ikke klart meg uten. Vannkoker har jeg aldri hatt. Synes det går greit på komfyr eller i mikro. Mikor det har jeg og den bruker jeg ganske mye, men hadde nok klart meg uten .

Back
Topp