Har dere ..

Snus! Men noen mnd før jeg ble gravid da. Så har rukket å finne litt roen nå, ikke så enkelt å slutte med.. Drikker ennå litt kaffe enn så lenge [emoji12]
 
Jeg slutta med snus med en gang jeg fant ut jeg var gravid, i tillegg til at jeg såvidt drikker kaffe eller pepsi max lengre. Savner å kose meg med kaffekoppen om morgenen :knegg:
 
Brie, spekemat og rødvin er et stort savn, men siden graviditeten var ønsket spiste jeg mye av brie og sprkemat rett før jeg ble gravid :hilarious:
 
Jeg sluttet å snuse når jeg fant ut at jeg var gravid. Etter 6 mnd så tok jeg én snus Og hadde den inne i 1 minutt før jeg tok den ut, i grunn sinnsykt dumt. Nå snuser jeg kanskje en snus om dagen. Får helt sinnsykt dårlig samvittighet.
Ellers savner jeg vinkosen i helgene , brie og salami.
 
Vin og øl. Og muligens medium biff. Men det spiser jeg så sjelden. Spekeskinke, men det ble jeg egentlig lei av før jeg ble gravid.

Liker lakris og salami også, men det er jo trygt, med mindre man er helt panisk.

Lakris kan man spise rimelig store mengder av ukentlig før det har noen betydning, og her tror jeg faktisk at toleranse fra tidligere spiller en rolle også. Selvfølgelig greit å stå over om man har høyt blodtrykk, men der ligger jeg lavt :)

Salami kan man også spise, så lenge det er norskprodusert og pakka ikke har lagt åpent for lenge. Listeria og Toxoplasma trives ikke i så salt mat, spekingen dreper parasittene.

Mao ingen grunn til å lide unødvendig mye i ni mnd ;-)
 
Jeg burde sluttet med pepsi max, hadde sluttet før graviditeten men er det eneste jeg klarer å drikke når kvalmen slår inn [emoji17]
 
Savner kaffe og salami!
 
Tenker på hvor deilig det blir når desembergullet har kommet til verden og jeg kan feire med spekemat :hilarious:
 
Back
Topp