Har dere...

Theeri

Betatt av forumet
Også mye vondt i magen? Altså sånn verking?
Sitter her hver kveld og må puste meg igjennom det veldig ofte. Både sterke og ubehagelige kynnere og skikkelig verking. [emoji52] vet at magen vokser veldig fort og mye i siste trimester, men er jo så vondt til tider.. [emoji85][emoji26]

JA!
Fikk nesten ikke sove her en natt, var faktisk litt bekymret den natta! Men gikk over!
Har sterke kynnere nesten hver kveld, og nå i det siste har jeg begynt å virkelig få kjenne på tyngdekraften:wideyed:

Har det samme her.. Fikk beskjed om å bare ta det rolig og ikke stryke på magen når det verker som værst. Er jo noe man gjør automatisk, men det kan vist trigge kynnerne enda mer. Vet ikke om det kan hjelpe deg litt, men var ett råd jeg fikk ihvertfall [emoji6]
Merker det fort når jeg styrer litt, bare noe så enkelt som å tømme oppvaskmaskinen fører til ordentlig vonde kramper..

Jeg sliter med smerter i høyre og venstre side. Sikkert det som er ligamentsmerter. Det gjør så vondt når det kommer og gjør at jeg ikke klarer å røre på meg før det slipper taket.

Rundt uke 32 hadde jeg endel vondt. Bare jeg gjorde minste lille anstrengning. Men nå er det bedre igjen. Jordmor trodde kanskje at det var i forbindelse med at babyen snudde seg med hodet ned.

Åja. Ja legen min så også nå at babyen har lagt seg med hodet ned.. var på kontroll for 2 dager siden så kanskje det har vært det. Men har fortsatt en del kynnere og verking.. ikke godt å høre vi er fler med vondt, men er godt å høre det nest sannsynlig er normalt.. [emoji85] er ofte bekymret når det verker og kynnere samtidig.. [emoji44] opp med appen og rie telling hver gang [emoji23][emoji23][emoji85]

Åja. Ja legen min så også nå at babyen har lagt seg med hodet ned.. var på kontroll for 2 dager siden så kanskje det har vært det. Men har fortsatt en del kynnere og verking.. ikke godt å høre vi er fler med vondt, men er godt å høre det nest sannsynlig er normalt.. [emoji85] er ofte bekymret når det verker og kynnere samtidig.. [emoji44] opp med appen og rie telling hver gang [emoji23][emoji23][emoji85]

Her har han ligget i hodeleie i snart 10 uker og jeg har fortsatt mye kynnere og kramper. Så det er nok ikke unaturlig at du fortsatt merker en del til det.
Blir litt bekymret selv, spesielt siden det er førstemann og jeg ikke har noe å sammenligne med. Er det starten på no eller "bare" kynnere liksom..

Skjønner deg. Jeg blir også bekymret av kynnere. Og når jeg får det, strammer det så lenge.. Kroppen driver vel å forbereder seg :-)

Akkurat kommet hjem fra ferie og leser meg opp :-) fikk ikke logget inn på app'en..
Her verker det som bare det, merker det spesielt godt hvis jeg har gjort litt for mye en dag - som idag :-/
Verker både i magen og ryggen og lille tulla er virkelig aktiv, noe som ikke gjør det særlig bedre..
Håper det roer seg! :-)

Back
Topp