Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har det meste i hus, men har ikke satt opp/vasket eller ordnet noen ting.. så hær må alt gjøres, og alle klær +++ vaskes! Må vell kanskje gjøre det snart men føles så tidlig er 34+2 idag
Nesten alt klart her (sånn egentlig - redebyggetankene mener noe helt annet). Har ikke fått satt opp sengehimmelen over senga, og ikke fått henta vugga enda, men det blir nok snart. Vi har det hos mine foreldre nå så
Har det meste i hus, men babyrommet må få gulv og lister før jeg kan innrede det. Drøyer vasking og organisering til det er gjort, så jeg har vel litt å gjøre i ukene fremover. Føler jeg har all verdens av tid
Neh... her er det mye som gjenstår... har begynt å tenke på fødebagen.. og har et tonn med klær som skal sorteres og vaskes. Og endel utstyr vi må få i hus. Meeen, det ordner seg vel
Mangler ting til babyen til stell, babycall (men trenger nok ikke akkurat med det første), ammeting til meg og stelleveske. Det jeg kunne komme på i farta hvertfall... Så føler vi ligger godt an
Her føler jeg at alt er klart nå. Om jeg må ta keisersnitt så er det jo bare få uker igjen, istedet for 4 uker, så hatt litt panikk den siste uken. Igår ble vogn satt sammen, siste hyller skrudd på plass, senger er nyoppredd og klær er vasket og strøket. Stellebag pakket og de viktigste tingene til fødebagen er lagt frem.
Her er vugga skrudd opp, og madrasstrekk osv er revet ut av plastikken men ligger fremdeles i en haug på soverommet. Tar høstferie etter jobb i dag så skal få vasket og ordnet de neste dagene. Det er fremdeles kaos etter flytting her
Vogn, stellebord, bilstol osv blir levert ca den 20 oktober så håper lille frøken kan ligge i magen og kose seg frem til da vertfall
Mangler litt småtteri bare, men ingenting vi MÅ ha før vesla kommer. Bare koser meg med siste shoppingen nå, egentlig. Ellers står vognen klar med utstyr i gangen, bilstol og utstyr er klart til å settes i bilen så fort vi får kjøpt ny, senga er skrudd opp og er neeesten klar, lekegrinden står klar i stua og klær driver jeg å vasker nå. Eneste jeg ikke har kontroll på er vel fødebagen.
Nei, men synes egentlig alt ikke skal være helt klart heller, litt gammeldags. Senga står der, men fungerer for øyeblikket som oppbevaring. Må vaske ei dyne og senga vil ikke bli lagt på før vi kommer hjem fra sykehuset. Ellers tror jeg vi har det vi trenger. Vi har jo ei fra før, så har liksom det meste så ramler det alltid inn noe i barselgaver. Skal kjøpe noen bleiepakker så vi har, også må jeg vel begynne på baggen om noen uker.