Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, her skal den være med inn på sykehuset slik at barnet bæres i den ut i bilen. Men den er prøvemontert ja
Jeg tenker mannen gjør med mens jeg er på sykehuset! Med to barn fra før trenger det ikke bli trangere i baksete før det er absolutt nødvendig...
Sent from my iPhone using BV Forum
Aha, det ville jeg også gjort Ingen ISOfix i bilen min og de allroundbasene anbefales jo ikke, så vi må slite med selefeste på turen hjemDet skal vi også gjøre, altså ta selve stolen med inn for å ta med baby ut. Men har base som skal sitte fast i bilen hele tiden som det bare er å "klikke" på plass bilstolen i. Tenkte kanskje det var lurt at den ble montert slik at vi slipper å styre med det
Jeg tenker mannen gjør med mens jeg er på sykehuset! Med to barn fra før trenger det ikke bli trangere i baksete før det er absolutt nødvendig...
Ja da er det nok greit å ha prøvd å feste det litt før, så slipper man å knote med det første turen hjemAha, det ville jeg også gjort Ingen ISOfix i bilen min og de allroundbasene anbefales jo ikke, så vi må slite med selefeste på turen hjem
Det får mannen fikse før han henter meg hjem fra sykehuset
PRøvde i går... Tenkte å bare feste med selen. Men: selen er for kort! Blæh! Det hadde jeg ikke trodd.. Vi har stor bil. Med dette er barn NR 4, så vi må justere setene sånn at alle får plass.. Får låne base av noen venner, heldige der. Ringte de med en gang men hvorfor er selebase dårligere enn å feste med selen? Skjønner ikke den logikken.