Har dere..

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Montert bilstolen i bilen? Eventuelt når gjør dere det?
Jeg tenkte jeg skulle gjøre det i morgen, i allefall sette på plass basen slik at den er klar. Mannen lurte på om det ikke var litt tidlig. Er akkurat 3uker til termin i dag :)

Nei, her skal den være med inn på sykehuset slik at barnet bæres i den ut i bilen. Men den er prøvemontert ja :)

Jeg tenker mannen gjør med mens jeg er på sykehuset! Med to barn fra før trenger det ikke bli trangere i baksete før det er absolutt nødvendig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, her skal den være med inn på sykehuset slik at barnet bæres i den ut i bilen. Men den er prøvemontert ja :)

Det skal vi også gjøre, altså ta selve stolen med inn for å ta med baby ut. Men har base som skal sitte fast i bilen hele tiden som det bare er å "klikke" på plass bilstolen i. Tenkte kanskje det var lurt at den ble montert slik at vi slipper å styre med det :)

Satte den på plass i går:) greit å få montert basen så man slipper å begynne med det når man skal hjem:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Jeg tenker mannen gjør med mens jeg er på sykehuset! Med to barn fra før trenger det ikke bli trangere i baksete før det er absolutt nødvendig...

Den ser jeg, blir nok ganske trangt der ja :)

Mannen ordner det når de henter oss på sykehuset :-) har 2 unger fra før så tsr den ikke inn i bilen før vi må ;-)

Her er den på plass og montert - 13 dager til termin:)
Baby settes rett i den når vi drar fra sykehuset selvfølgelig :love017

Det skal vi også gjøre, altså ta selve stolen med inn for å ta med baby ut. Men har base som skal sitte fast i bilen hele tiden som det bare er å "klikke" på plass bilstolen i. Tenkte kanskje det var lurt at den ble montert slik at vi slipper å styre med det :)
Aha, det ville jeg også gjort :) Ingen ISOfix i bilen min og de allroundbasene anbefales jo ikke, så vi må slite med selefeste på turen hjem :p

Signerer :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Aha, det ville jeg også gjort :) Ingen ISOfix i bilen min og de allroundbasene anbefales jo ikke, så vi må slite med selefeste på turen hjem :p
Ja da er det nok greit å ha prøvd å feste det litt før, så slipper man å knote med det første turen hjem :)

Vi har isofix, og det er bare er knepp så er den av. Den blir selvfølgelig med inn sammen med oss:)

Mannen monterer det når han henter oss på sykehuset. Er bare isofixbase som skal klikkes i, og så setet som festes oppå :-)

PRøvde i går... Tenkte å bare feste med selen. Men: selen er for kort! Blæh! Det hadde jeg ikke trodd.. Vi har stor bil. Med dette er barn NR 4, så vi må justere setene sånn at alle får plass.. Får låne base av noen venner, heldige der. Ringte de med en gang:) men hvorfor er selebase dårligere enn å feste med selen? Skjønner ikke den logikken.

Det får mannen fikse før han henter meg hjem fra sykehuset

Mann lurte på om vi skulle feste det nå, men nei, det er jeg ikke klar for. Det tar så kort tid, at det kan vi gjøre når fødselen starter. Noe må jeg gjøre da;)

PRøvde i går... Tenkte å bare feste med selen. Men: selen er for kort! Blæh! Det hadde jeg ikke trodd.. Vi har stor bil. Med dette er barn NR 4, så vi må justere setene sånn at alle får plass.. Får låne base av noen venner, heldige der. Ringte de med en gang:) men hvorfor er selebase dårligere enn å feste med selen? Skjønner ikke den logikken.

Skjønner ikke den logikken jeg heller. Slik jeg har forstått det er jo beltebaser mye tryggere enn kun feste med belte.

Back
Topp