Har dere...

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
... sluttet å miste hår, eller mister dere like mye ennå?

Her detter det av i store mengder. Kan ikke ta gjennom håret uten å sitte igjen med en dott.. Håper det slutter snart... Husker ikke hvor lenge det holdt på med forrige, det er jo snart syv (!!!) år siden...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her ramler det av i hauger ... Har snart ikke hår igjen føles det som! Med nr en mistet jeg ikke noe mer enn normalt men denne gangen ja så fikk jeg igjen :p
Aner ikke hvor lang tid det varer men må vel slutte snart håper jeg ;)

Jeg røyta noe helt forferdeliog mens jeg var gravid, etter at lille gutt ble født har jeg nesten ikke mistet noe hår. Eller rettere sagt, jeg er tilbake til normalen.

Ja her er børsten full hver dag:/ Finner hår mellom fingrene til tutta sånn annethvert minutt! :P og da går jeg med håret i tutt også :P

Når er det vanlig at denne røytinga begynner for de som får det? Lille er 4 mnd. Mister jo her og, men ikke så mye føler jeg....

Her har jeg akkurat begynt å miste litt. Mener jeg var på det værste sist da storebror var rund 6 mnd, så regner med det blir mer og mer her. Det varierer sikkert fra person til person.

Jeg røyta noe helt forferdeliog mens jeg var gravid, etter at lille gutt ble født har jeg nesten ikke mistet noe hår. Eller rettere sagt, jeg er tilbake til normalen.

Heldig du ;) Her er det hår, over alt. .. :(

Her ramler det av i hauger ... Har snart ikke hår igjen føles det som! Med nr en mistet jeg ikke noe mer enn normalt men denne gangen ja så fikk jeg igjen :p
Aner ikke hvor lang tid det varer men må vel slutte snart håper jeg ;)

Akkurat sånn føles det her også... Har til og med fått viker (!!!). Jeg har laaangt hår, så her må støvsuges minst en gang om dagen... Kjenner jeg gleeeeeeder meg til dette er over ;)

Ja her er børsten full hver dag:/ Finner hår mellom fingrene til tutta sånn annethvert minutt! :P og da går jeg med håret i tutt også :P

Går også med håret i turt, eller hestehale. Men jeg klarer uansett å plukke hår vekk fra snuppa hele dagen.. De er over alt... Tror jeg mustet halve parykken igår i dusjen :p

Har ikke begynt å miste enda. Med storesøster begynte det da hun var omkring 5-6 mndr, så det kommer vel denne gangen også. Gleder meg litt, jeg :P Har så forferdelig tykt hår, så synes bare det er deilig å få tynnet det ut litt :P
Gleder meg dog ikke til tett sluk og hår som ligger over alt.

har nettopp begynt... er ikke såååå ille, har MYE hår å ta av. Men, er ikke like kjekt med alt håret som blir liggende rundt om i huset! støvsuger som en gal, men er alltid hår en eller annen plass....

Akk starta nesten, røyter helt sykt mye :P Kommer det av graviditeten? For jeg ammer ikke.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det har kanskje avtatt litt? Jeg tenker som så at det som skal falle av, kommer til å falle av. Derfor børster jeg håret skikkelig en gang om dagen slik at jeg får det i børsten og ikke overalt ellers :) Jobber litt med håret i dusjen også, prøver å få ut det løse. Det har iallefall blitt litt tynt i panna :P

Røyter helt sykt!! Børsten full, sluket helt tett etter dusj og overalt hvor jeg har sitti er det lange svarte hår! :( Har tykt hår,men nå er det helt passe og trenger ikke tynnes ut for å si det sånn! Mista ikke ett hårstrå når jeg var gravid! Får igjen for 9 mnd nå altså... Begynte når snuppa var 1 mnd. Fortsetter vel til jeg er skikkelig tynn-håra!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Akk starta nesten, røyter helt sykt mye :P Kommer det av graviditeten? For jeg ammer ikke.

Har med hormoner under og etter graviditeten og gjøre. Mange tror det er pga amming, men det er bare myte :)

Holder på her å! Hos meg har det holdt på i ca 1,5 til 2 mnd med de andre..så er vel noen få uker til :( men mister mest framme og oppå hode..så dere kan tro jeg føler meg fin med hockey-sveis når det har begynt å gro ut igjen :cool::P hahaha..

Har med hormoner under og etter graviditeten og gjøre. Mange tror det er pga amming, men det er bare myte :)
Aha oki ;) veldig glad jeg har kjempe tykt hår for jeg røyter noe forferdelig mye :P

Back
Topp