Har dere

Kommer til å bruke Simo vogna fra sist. Er veldig fornøyd med den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en emmaljunga mondial duo fra sist gang, veldig fornøyd, kommer til å bruke den igjen :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tror det blir en emmaljunga mondial duo, med det understellet med beveglige forhjul. :)

Vett ikkje denne gangen, hadde city cross sist, før det hadde eg basson baby ..:)

Skal bruke emmaljunga city cross fra minstemann. Elsker denvogna;) så gleder meg til bruke city bagen på nytt

Har prøvd utallige vogner tidligere (hadde vogndilla), men ingen som utpekte seg noe særlig. Denne gangen tror jeg det blir tfk:-)

Har simo kombi etter storesøster, den blir nok brukt denne gangen også :) Syns den er litt tung og stor, men la gå :D Kjøpte den ny i 2010, så da får den greie seg nå også :D

Har TfK joggster twist fra førstemann i 2010 så vi bruker den nå også:)Glad jeg slipper ut i vogn "jungelen" denne gangen,er jo så enormt mange å velge mellom !

Vi har kikka litt på Emmaljunga double Viking, men syns den har litt små forhjul. Har også kikka på TFK sin tvillingvogn :) Får se hva som er der ute hehe

Her blir d TFK:) elsker den vognen:)

Vi har Emmaljunga fra sist gang. Må bare kjøpe ny city bag da vi solgte den vi hadde:-) Elsker den vogna:-)

Vi kommer til å kjøpe ny sportsvogn til storesøster, og bruke City Crossen til nykomlingen, så lenge vi trenger bagvogn. Sportsvogndelen til CC er begynt å bære preg av at den er godt brukt, men bagen er like fin, så ser ingen grunn til å kjøpe ny.

Hartan skater S. Samme som forrige gang. Vi brukte lengre tid på å finne vogn enn da vi kjøpte forrige bil, så det skulle i grunnen bare mangle om vi var fornøyde ;-) Kan absolutt anbefale Hartan. Ikke så vanlig, men topp kvalitet (veldig vanlig i Tyskland), og jeg savner ingen ting :-)

Back
Topp