Har dere.....

Det er litt tidlig! Venter nok lenge med det :)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

haha. jeg ler av tanken. vi har solgt/ gitt bort alt av baby utstyr og klær. seinest på mandag gikk spisestolen...

så eneste jeg har til barn er klærne tuppene mine bruker nå...

Så hvis alt går bra her. så må vi kjøpe inn alt nytt.. vogn. bilstol. klær. seng...alt... ;)

Nei ikke enda:) har litt fra lillemor men skl nok begynne å kjøpe inn litt i desember for da vil nok ikke denne mmmaen klare ¨å vente lenger:P også blir det vel å ønske seg noe til den kommende babyen til jul fra familie<3

Jeg tør faktisk ikke å kjøpe noe inn før etter uke 12.. Men da kommer jeg jeg sikkert til å ta helt av! :D Gleder meg som et barn. He he

Har ikke gjort det, men har veldig lyst. Kanskje hvis jeg er på shopping en dag for meg selv så kan det hende at jeg ikke klarer å motstå fristelsen;)

Ikke foreløpig. Har det meste, og har ikke hatt det store overskuddet til å handle i det siste...

Nei, blir nok ikke kjøpt noe særlig før etter oul. Hvis det viser seg å være jente må vi på litt shopping ;) Jeg har en nydelig kjole som jeg kjøpte før jeg ble gravid med førstemann. Måtte bare ha den :) Håper vi får brukt den en gang :)

Ikke kjøpt noe enda. Venter nok til etter oul. Har jente fra før, så får vi se hva som kommer denne gangen. Trenger ikke handle mye om det kommer ei jente til :)

Nei, ikke enda.. har lyst å vente litt til jeg .. Syns det er for tidlig .. Men så har vi det meste av utstyr å sånn etter forrige, så er egentlig bare klær og klut, samt bilsete som trengs å kjøpes nytt .. :-)

venter til etter 12 uke og ul ja.
blir det jente så ahr vi klær=) har mye fra før men søskenvogn og litt slikt må kjøpes

Vi skal nok vente. Men til nyåret blir det nok en del handling. :D Jeg gleder meg masse.

Har ikke kjøpt noe enda, men har vært og kikket en del. Men litt vanskelig når man ikke vet hva det blir da :)

Ikke kjøpt noe enda,men har sniki litt på nettsider med babyklær,så koselig:-)

Ikke begynt å handle enda, venter nok ihverfall til etter 12 uker.
Men nå har jeg ei lita ei på 1,5, så tror at vi har mye fra før, ihverfall hvis det blir ei jente :)
Men litt shopping blir det nok.

Har heller ikkje kjøpt noe, kansje det går mer opp for meg at eg e gravid etter tidlig ul så kansje eg må kjøpe noe då .. :)

Synes det er tidlig enda :)
Også har vi mye fra nr 1, så vi får se hva vi kan bruke om igjen først :D

Jeg har kjøpt en bitteliten kjole :D Iom at det er en sommerbaby på vei, og jeg har en jentefølelse <3
Tar jeg feil kjenner jeg andre gravide også, og andre som prøver på småtroll, så da kan kjolen heller bli en gave :D

Har både en gutt og en jente fra før, og til de kjøpte jeg kjønnsnøytrale ting, men med første trodde jeg det var en jente, og det var det. Og med andre trodde jeg det var gutt, og det var det :) Så har jeg rett denne gangen også tro? Spennende :D *uggen*

Var ute denne uka og handlet litt mer klær til mine to småtroll, og da jeg gikk forbi newbie adelingen klarte jeg ikke la være!! hihi men har ikke fortalt det til sambo da HEHE litt hemligheter må da en vordende mor få ha :D

Back
Topp