Har dere

BabyGrogu

Elsker forumet
noe utstyr? Altså etter storesøsknene eller om dere har kjøpt noe... Jeg har vel det meste utenom vogn,bleier og seng :) Har etter førstemann og så har jeg kjøpt/lagd litt ting. Er såååå klar ;)

Har det meste hvis det blir jente ;p blir det gutt må eg kjøpe så og si alt nytt :) bortsett fra seng og vogn :) praktisk og bobillig å få jente men har ingenting i mot å shoppe til gutt heller ;) spennende å se ka det blir :)

Vi har ikke barn fra før, men har holdt på å prøve i snart fem år og prøverør. Er på 4 fryseforsøket nå.

Men har vogn, bilstol, (kjøpte vogn og bilstol til knall pris når jeg ble gravid sist, emmaljunga smart duo og emmaljunga first class bilstol ♥) stellemadrass, litt nøytrale klær og driver å lager stelleskap om dagen så er veldig klar for positiv test nå ♥

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Har det meste :) Blir det jente så må jeg ut å shoppe litt klær eneste :) Og ny bag til vogna :)

Har det meste etter sønnen, men litt småting trenger vi, og en haug av småting har jeg nå erfart at jeg bare kan droppe :p Og jeg vil ha nytt understell med svinghjul til Emmaljungaen. Blir det jente kan jeg ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe litt nye klær.

Har alt om det blir jente :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg har nok alt untatt soverom. men det skal komme iløpet av året. selv om jeg ønsker å samsove med spedbarnet, og i de føste mnd blir ungen på vårt rom, så kan det være ok at man ikke trenger å tenke på oppussing i barseltiden. for den skal nytes med baby og ikke stress med å få klargjort noe rom nei. :-)

Så godt som alt, har både gutt og jente fra før.

Hvis det blir jente har jeg alt! Utenom eventuelt smokk, for jenta mi var ikke en smokk-unge :p Blir det gutt må jeg nok shoppe litt blått...

Hvis det blir baby på oss så får den to storebrødre å arve etter. Har dermed de store dyre tingene på plass som vogn, bilsete, sprinkelseng, stellebord osv. Masse klær er det også, men blir det jente kommer jeg til å supplere med rosa klær. Har en del nøytrale klær for vi ville ikke vite kjønn på førstemann, og "gutteklær" på jenter funker mye bedre enn omvendt ;)

Det dyreste vi mangler er soverom, men vi har så vidt begynt å innrede annen etasje i huset som har stått uinnredet siden vi bygde. Da får vi tre rom til og det kan vi trenge :)

Vi har ingenting, ikke en skarve body en gang. Håper på å kunne arve en del av mine søsken, som har barn.

Back
Topp