Har dere...?

babysykigjen

September 2013 <3
Hatt en fin dag? Her gikk vi i tog, og ble litt bløte, gikk hjem etterpå, grillet litt, lekt med duplo, og hoppet på trampoline :) nå blir det snart dusj på junior og senga ettergvert :) trøtt og sliten gutt håper jeg :)

Her har det vært kjempe fint vær :) vært på farten siden ni, med tog, aktiviteter og grilling med venner og barn her! Inga var i seng seint, satt meg først ned nå ! Går helt rundt for meg :p super sliten!

Har hatt en fantastisk dag :) 23 grader og sol, helgrillet laks og iskake til dessert i godt selskap, og en euforisk sønn som fikk spise så mye is han ville. Det var nok nær den komplette lykke for en liten gutt ❤

Gutt født 09
Baby sept 13

Vi hadde null regn, ikke strålende sol men ble så varmt at jeg måtte bytte fra bunad til kjole for bunaden ble for varm.. Vi gikk i et barnetog og spiste god mat på skolen.. Reiste til hjembygda og så på barnetog og ene sønnen til gubben som spiller i korps.. Så underholdning og frøkna prøvde hesteskokasting , fisking og kasting på blekbokser.. Reiste til noen vi kjenner i sentrum og skiftet klær.. Og jentene våre fikk lekt litt ute i Hagen.. Så så vi på russetog.. Deretter reiste vi på Resturant 9 stk og spiste nydelig mat.. Så reise vi å spiste soft is ved Mjøsa før vi reiste å avsluttet dagen med å se på fyrverkeri.. Toppers dag, men senga var god i natt

Back
Topp