Har dere...

Håper håper :)

Blir kjent med forumet
Har dere ømme bryster ??? det har ikke jeg, er 5 uker på vei... er dette et dårlig tegn tru??? har hadd 3 spontan aborter så er ganske nærvøs....

Litt småømme og såre, men ikke i nærheten av slik det var sist, og da mistet jo jeg... Husker faktisk ikke om puppene var såre og ømme fra første graviditeten, da var jeg så kvalm at tror ikke jeg registrerte noe annet enn kvalmen...

Vet ikke noe om det er et dårlig tegn eller ikke...

Veeldig ømme, til samboers store fortvilelse.. :p Hovne er de også. Men om det er et godt eller dårlig tegn, det aner jeg ikke. 

~troll2012/2013?~ skrev:
Litt småømme og såre, men ikke i nærheten av slik det var sist, og da mistet jo jeg... Husker faktisk ikke om puppene var såre og ømme fra første graviditeten, da var jeg så kvalm at tror ikke jeg registrerte noe annet enn kvalmen...

Vet ikke noe om det er et dårlig tegn eller ikke...

Jeg har jo også mistet, og puppene kan ikke sammenlignes. Hadde så vondt sist, tom å å få vannstrålen på dem i dusjen var vondt. Har det ikke sånn nå. Det sprenger kanskje litt innomellom, men de er ikke like ømme. Velger å tro at hvert svangerskap er ulikt. =) Jeg spurte mamma om dette i sta, og da sa hun at "du er jo på en måte andregangsgravid, så ting er jo annerledes andre gang!". Slo meg litt til ro med det..

Ja, det er de og blitt mye større alt. Ikke lenge før jeg må kjøpe nye bh og sånn har det vært de andre gangene jeg har vært gravid når jeg ikke har mista. Men er så forskjellig fra person te person så tror ikke det har noe om en beholder eller ei.
Når jeg fikk første mann fikk jeg mye melk te å vær i uke 28 men når han var ei uke og de sa han sko dø så forsvant halvparten me en gang. 

Æææh, brystene mine har vært ømme siden uke 5 og er i uke 8 nå. De er så såre og følsomme at jeg nesten griner når samboeren tar på dem, og når noen kommer borti dem. :-p

hovne å smertefulle :( Kan ikke huske jeg hadde det sånt i første svangerskap.. Var vel pga ekstrem kvalme :|

Mine er VONDE og store :D men så har jeg ikke noen andre symptomer da...

Ikke noe spes ømme pupper her i gården. Hadde ikke det forrige gang heller, og da fikk jeg en flott og frisk unge .

Så tror ikke det må bety noe galt om man ikke har det heller.

Back
Topp