Har dere..?

AudiMamma

Gift med forumet
Har dere damer piercinger evt tattoveringer noen plasser..? Har selv kun en piercing igjen i navelen som jeg i grunn ikke har noen planer å ta ut å 6 tattoveringer div plasser:) Blant annet en strek kode i nakken, navnet på prinsessa på underarmen, en firfisle på ankelen,en på kors ryggen å en over skuldra å en blomster lignende greie fra midt på forbladet å litt opp på læggen..:)

Nei, ikke noe annet enn den vanlige "hull i ørene"....
men har veldig lyst på en eller flere tatoveringer etterhvert!
Spesielt noe med barna... men venter til jeg har fått alle vi skal ha, så lager jeg en felles, istedenfor å måtte bygge på...

har en trible på armen, navnet på datteren på overarmen og hello kitty i lucifer versjon på andre armen.. så piercing under lippa og en i tungen

Piercing i tunga og tatovering på høyre side på korsryggen...skulle gjerne tatt flere men det er ikke ønskelig fra typen :-S

Mess skrev:
Piercing i tunga og tatovering på høyre side på korsryggen...skulle gjerne tatt flere men det er ikke ønskelig fra typen :-S

Hihi..ikke ønskelig faktisk, er jo da det er extra spennende:)

Har et tegn på korsryggen *islandsk lykke-galder* tok den for 12 år siden
 har ikkje tenkt på flere egentlig, kanskje tegnet for "stenbukken" på ankelen.. men tviler

2 piercinger i tunga og jedelig hull i øra :P hadde i navlen 2ganger. blir vel noen tatto's etterhvert når beibisen er født<3

Hadde piercing i navlen, men den ble ødelagt under forige svangerskap. Har tatovert lillemors navn på innsiden av håndleddet.Også har jeg tatovert et latinske "visdomsord" nedover langs ribbeina- fra puppen og ned til nedom hoftebeinet.

har tatovering bak på den ene skuldra, en veldig enkel sommerfugl.. Jeg syns i grunn at det er skikkelig fint med tatoveringer jeg, så lenge det er litt av den samme stilen på dem, så kunne forsovit tenkt å hatt en over hele ryggen..hehe, men det kommer aldri til å skje! hehe

en tigertattis på skuldra, og et kinesisk tegn på ankelen.. skikkelig kjedelig :P

Jeg hadde i navlen, og det ble så ødelagt som det kunne bli i svangerskapet. Jeg ville rådet deg å ta det ut når du er halveis hvertfall. Det er ikke behagelig og større sjangse å få infeksjoner. Jeg hadde ikke i hele svangerskapet, men hulle med strukket masse, så navleringen ser ikke ut nå. Men var verdt det da :)

Har ikke tatto, men er du flink å smøre, så er det ikke mye som blir missdannet, men kanskje litt missfarget, men det kan eg jo fylle etterpå :)

har tatt ut dei fleste piercingene, men den i navlen blir :)
Har tattoo på leggen, og stjernedryss i nakken med tre store stjerner som eg vil legga farge i ette ka skjønn barna våres e ... eller kommer til å bli :)

Fint å pynte seg litt synes jeg,bare det er med måte;)  Har hatt i tunga,navelen og ehh,kremt.. et sted til... Men har fjernet alle sammen,synes jeg er for gammel for det nå;)
Ellers har jeg to tatoos,en på ankelen og en på korsryggen,og er egentlig fornøyd med dem og tror ikke jeg vil ha flere:)

nei.. Jeg synes det er veldig fint med tatoveringer, men har ennå til gode å finne et motiv jeg virkelig vil ha. Når jeg først tatoverer meg, vil jeg den skal ha betydning. Så da venter jeg litt til da, til inspirasjonen kommer:)

Hadde piercing i tunga, nippel, navle og leppa, men tok de ut før jeg blei gravid sist.. Gikk lei! Eller så har jeg en tattoo på magen med initialene mine som ikke stemmer siden jeg ikke har samme navn lengre! Hahahaha ;-)

Jeg har en tiger på leggen, ikkje sånn tegneserie tiger men rett og slett et bilde, fordi tiger er det flotteste dyre jeg vet om.:) ellers skal jeg ha jaffal en til men vet ikkje helt hvor og hva enda, mulig noe med begge ungene i :)

Har seks vanlig hull i øra, en stor tattis på ryggen, en halvsleeve på venstre arm, en på underarmen på høyre og en på flesket på siden av ryggen ;)
Det blir helt sikkert flere, elsker tattiser.
Men, syns det er fryktelig slitsom med de som holder på å glo seg ihjel på sommeren.
Noen som opplever det samme?

Back
Topp