har dere...

Ventejente

Glad i forumet
noen planer for helga da jenter?? Her blir det jobbing heeele helga + mandag så har jeg feeeerie!!! Lurer på om jeg skal si det til sjefen på mandag når hun er tilbake (9+3) eller vente til jeg er tilbake fra ferie?? (12) Hva sier dere?? 

Eg syns du er flinke som har holdt ut til nå jeg :-)
Jeg var vel nesten 5 uker når eg fortalte det til sjefen min, men det er fordi eg var så trøtt i begynnelsen, og mener det er greit hvis noe gale sku skje og eg ikke er heil i hundre, så vet hun hvorfor! Heldigvis går det fremdeles bra, er 9+2 uker påvei nå, og nyter ferien;-)
Håper du får en flott ferie du o:-)

Er hjemme hos foreldrene mine i helga og skal baare slappe av og gjøre minst mulig :) Sola kom til tilbake til Tromsø idag ;)

Siden jeg mista sist så ville jeg ha venta til uke 12. Hadde tenkt til det sjøl men gikk dårlig da "alle" klarte å gjennomskue ;) Var/er mye kvalm,etc.. Men du må føle etter hva som blir rett for deg :)

Jeg ville ha ventet til uke 12, da er ting mer sikkert og da får du ha hemmeligheten for deg selv litt til ;)

Jeg venter med å si det til sjefen min en stund til jeg.
11+2 og gikk ut i ferie igår, så da forteller jeg ingenting før jeg er tilbake på jobb og får jobbet noen uker =)

Såååå.. jeg ville ventet, men det kommer jo helt an på forholdet du har med sjefen din da.

Jeg ville også ha ventet. Jeg har ferie nå, så jeg kommer ikke til å si det før jeg er tilbake på jobb, og da er jeg i uke 14. Jeg følte litt at jeg burde si det før ferien, men samtidig... hvorfor si det til sjefen før famile og de nærmeste tenker jeg da :)

Back
Topp