har dere

Lille Surikat

Elsker forumet
begynt å bruke vinterskoa på deres små enda?? Oda har ikke, men vurderer det sterkt fremover nå, å heller bare ha joggeskoa stående i bhg. Har hatt noen knall fine dager med sol og blå himmel. Tenker det kan fort bli litt varmt med de vinterskoa da.

vi har ikke gått til innkjøp av annet enn sherrox enda.. så sherroxene hadde hun på seg to våte dager i forrige uke..
ellers så bruker hun lave viking goretexsko, så må vel kjøpe noen høye vintersko snart.

Neeeh.. Har Viking høstsko som funker som fjell helt til snøen kommer. [:)]

Nope...Joggiser her i gården...

Men så fort jeg får pengene mine skal jeg ut og handle...[:-]

Har kjøpt vintersko, men dei ligg fint innpakka i øskja si endå [:)] Her bruker dei joggesko, eller støvler på våte dagar. 

han passet fremdeles de fra i fjor så lenge han ikke har tjukke sokker oppi så han har brukt de litt nå i det siste. kjøpte de nye vintersko til han for et par dager siden på g-sport (håper bare de er så gode som hun dama sa de var da...) ser været litt an da, på fine dager er det joggesko, våte dager er det støvler og er det kaldt bruker han de gamle vinterskoene[:)]

Her går det i Dock Boots som kan tillegges høst såle og så ull såle.. Men begynner sterkt og vurdere innkjøp nå ja. Blir vel Viking (igjen) eller Ecco ettersom hvilke som har mykest såle.. [:D]

Bruker joggesko på tørre dager og dock boots ellers. Har kjøpt viking gore tex som venter på snø og kulde[;)]

sender med han begge deler i barnehagen,så ser jeg det bare ann etter været [:)] det er jo kaaaaldt om formiddagen når de skal ut og gjerne fuktig/bløtt,så da syns jeg det er litt kaldt med støvler altså[:)]

Vi har nettopp kjøpt Timberland goretexsko som kan brukes nå i høst.
Også skal vi kjøpe et par vintersko og sherrox.

Da ble det Viking Goretex innkjøpt før helga. Iom at det har blitt tele her nå og er 2-6 minus blir nok de med i barnehagen sammen med vinterdressen i morgen. Så kan han bruke DockBoots'ene med eller uten ull såler ellers. [;)]

Back
Topp