Har dere

Rappo

Forumet er livet
ringt legen? Jeg føler det er litt tidlig ennå.. Men, kanskje det er lurt mtp at det snart er ferie?

jeg har vært inne hos legen to ganger alt...
skal snart inn igjen med urinprøve nr 2.. pga sukker i urinen. og måle blodsukkeret..

Har fått time til første kontroll (ettersom 12-ukers-grensa kommer midt i sommerferien), og har også vært inne og fått målt sukker i usinen, for sikkerhets skyld.

Har ringt og fått meg time i august pga at jeg skal ha svangerskapspenger så det må være i orden før jeg egentlig skulle ha begynt å jobbe igjen etter permisjonen :)

Tror jeg drøyer en uke før jeg ringer[:)]

Kan godt ringe i dag, men føler ikke det haster så veldig. Og hun vil nok komme til å si, javel, er du gravid igjen [8D] Eh jaaa---[:D]

hehe.. nei men har tenkt at jeg bør ringe snart bare for å få booka time... om ca. 1 måned [8D]

Har fått time i neste uke! Har Tidligere hatt lav jernnivå osv så det er greit å sjekka det opp før vi drar til syden :) 

har fått time til ul 5/7 akkurat nå er jeg sykemeldt fordi kroppen har gitt meg liksom "virus" for å holde meg i ro så her lyttes det på kroppen.

nei, venter med å ringe til hvert fall ett par uker. [:)]

Var hos legen i uke 5=). Min er en sånn type som syns at jo tidligere, jo bedre=)

Ja, eller nei...Altså, hadde bestilt time pga blødningen min og ville ha dette undersøkt, så testet jeg for jeg er så nysgjerrig av meg og testet pos...Så da ble den timen til å finne ut av hva vi skulle gjøre...

Måtte ta GU på tirsdag...[:'(] Gikke greit og det var min første svangerskapskontroll...[:)]

Jeg har ikke bestillt enda.. Men ringer vel om en uke eller to. Her må vi ta første kontroll hos jordmor. Så må bestille på helsestasjonen.

Skal prøve å ringe legen for å høre om tidlig ul..

Back
Topp