har dere vondt under eggløsning?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
jeg har aldri hatt det før men hørt at man kan få vondt under eggløsning etter man har fått barn.
hatt sterke menssmerter samt litt stiv og rar i sia 2 dager nå. faktisk ubehagelig å gå.
plutselig i kveld streifet tanken meg at det kan være eggløsning for er rundt omkring der nå i syklusen min.
har ikke kjent noe til eggløsning før, men har akkurat fått igjen mensen etter fødsel nr 2 så tenkte kanskje at det har blitt slik nå.

hva er deres erfaringer?

Jeg har også vondt under eggløsning, men hadde faktisk mer vondt FØR jeg fikk barn. Samme smerter som du beskriver

Jeg merket aldri noe til eggløsning før jeg fødte, men nå etter, får jeg kraftig vondt nederst i magen rundt den tiden.. Ekstra vondt når jeg reiser meg! [:-][X(] 

det gjør jo mest vindt når jeg går, beveger meg og reiser meg, ikke så vondt når jeg sitter.
skulle nesten trodd jeg hadde slått meg litt for er skikkelig stiv på en måte. også er det bare vondt i venstre side ikke høyre.
mest vondt når jeg går

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

det gjør jo mest vindt når jeg går, beveger meg og reiser meg, ikke så vondt når jeg sitter.
skulle nesten trodd jeg hadde slått meg litt for er skikkelig stiv på en måte. også er det bare vondt i venstre side ikke høyre.
mest vondt når jeg går

Helt likt her[X(]

ORIGINAL: snuppa08

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

mest vondt når jeg går

Helt likt her[X(]

ups, da har jeg eggløsning da[:D]
første gang i mitt liv jeg har "kjent" den. var to barn som skulle til da, hehe[:D]
ok da går jeg og gubben på soverommet og lager en gutt vi nå da[:D] har to jenter fra før[;)]

neida, 9 mnd siden fødsel så får vel vente[;)]

Joda, kjenner at den er der kan man si... [>:][:-] blir også kjempesur, mye verre enn under mensen, smertene er faktisk hakket verre enn menssmerter også...

Jeg fikk også det!Fikk vondt rett i det jeg oppfattet som eggstokkene mine. Men det ble slutt på det da jeg fjernet spiralen. Aner ikke om det hadde noe med det å gjøre eller om det var tilfeldig. Men fikk satt inn spiral 4 mnd etter fødsel, og tok den ut igjen etter 6mnd, altså 10 mnd etter fødsel. Og da sluttet disse "smertene".

Jeg kjenner når jeg har eggløsning, får mensen smerter i mage og rygg.

Har aldri merket noe til eggløsning, skulle nesten ønske at jeg gjorde det
hadde vært nyttig nå i disse tider[:D][;)]

Jeg kjenner eggløsningen veldig godt. Kjennes ut som kraftige menssmerter.
Hadde det ikke før jeg ble mor. Dengang kjente jeg ingenting

ja jeg får sikklig vondt.... mer helt ødelagt... må ta smertestillende for å fungere

ORIGINAL: Angel25

ja jeg får sikklig vondt.... mer helt ødelagt... må ta smertestillende for å fungere

uff da[&:]
slik var jeg i ungdomsårene. husker mamma måtte hente meg fra skolen, gikk på smertestillende, tårene trilla og jeg kunne vri meg i senga!
var faktisk nesten som rier.

Back
Topp