Har dere vindfang i huset?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å ha vindfang i huset....
Var en eller annen som nevnte at man måååå ha vindfang (uten å gi noen spesifikk grunn)
men jeg vet om mange som ikke har det....
Jeg har veldig lyst til å fjerne vindfanget etterhvert, men er redd det blir fryktelig trekk osv da...

Dersom du ikke vet hva det er:
Vindfang = Liten gang ytterst i gangen, avdelt av vegg+dør, hvor man somregel setter sko/jakker osv...

Har ikke, men SKAL ha det når vi bygger hus[:D][:D] Oppvokst med det, så for meg er det naturlig[8D]

Ja vi har vindfang med varmekabler i gulvet. Veldig kjekt når små barn kommer med våte klær/sko ogs slipper man å dra møkka inn i huset[8D]

Ikke enda, men vi skal bygge etterhvert- HATER når folk bare går inn på sko med søle og dritt, og nå når trærne slipper så mye frø, går vi jo og drar det inn, ikke lett og unngå.. *klikk* så jeg GLEDER meg til vi får det!!

vi hadde vindfang men fjerna det nå i sommer

Vi har vindfang, men det er helt åpent.. På tegningen til huset skulle det være dør, men vi valgte å ta bort både døra og veggen for større romfølelse.. Har nada trekk..

Nei, vi har ikke det, vi bor i stort hus med flere leiligheter.
Og jeg vil heller ha en stor gang, jeg. Vindfang er bare irriterende når man er mange og har mye sko.

nei, men vil gjerne ha!
har en lang smal gang nå, og kunne godt tenkt meg en yttergang/vindfang for å slippe all sanden og dritten inn...alle naborekkehusene har gjort d - bare vår rekke som fortsatt er orginal[:@]

Vi hadde, men fjernet det til en hel gang.. Ikke det at den ble så mye større men..

Back
Topp