Har dere vert ute i dag??

Astrone Laluna

Glad i forumet
Vi gikk netopp en time tur,var friskt kan man si[;)]
slapp unna regnet[;)][:D]

har dere vert ute,eller er det innedag??[:)][:)]

jeg har vørt på fjellet å sett etter sau, var 0 grader, vid og snø til anklene[&:] Mia var igjen hjemme og glad var jeg for det

har vert ute å jogga i regnet!![:D]

blir sikkert en tur ut etter middag, for snuppa har så lyst å disse![:)]

Jeg har bare meg selv å tenke på at the moment og jeg har ikke tenkt å gå ut i orkanen..

Nei gidder ikke gå ut i dette været!! Tok med meg ungene til foreldrene mine på middag, sambo er syk[:'(]

Kom akkurat inn igjen etter å ha vært ute på lekeplassen nede i byen[:)] Begynte å regne en del, og jeg var uten regntøy, så da gikk turen hjem gitt[:)] Deilig å få komme seg litt ut da!

Akkurat kommet hjem fra en times trim tur.. Hadde me meg thea da for gubben er ikke hjemme... Sitter her sliss bløt av svette, så ska hoppe i dusjen. Dagens gode gjerning er gjort [:D]

jeg har stått på trappa og røyka - hvis det tels [8D]
tobias har vært ute og sykla, og gubben står ute og beiser sandkasse [:D]

Vesla nekter å kle på seg, men jeg har veldig lyst ut og få litt frisk luft.
Sulle ønske jeg hadde så klespistol, som når jeg løsnet ´skudd´ hadde varme klær som føyk ut og kledde på henne. For det er en evig krangel [:'(]

Lat dag i dag[:)] ikke tenkt til å bevege meg noe særlig ute[8D]

vært ute i MANGE timer i dag! [;)]

Vi har vært på gymnastikk og butikken, etter det har mannen min vært ute en tur og luftet snuppa da det som snarest var oppholdsvær[:D]

annet
vi har vært på kino med ungene...

Skal ut snart..nyyyyte høstsola [:D]

ja vært ute i et par timer på sopptur..var friskt ja [:)] men skal mye til for at vi ikke går på skogstur [:)]

Ja, jeg og Oliver'n gikk opp til nærmeste gatekjøkken, kjøpte junkfood og gikk hjem igjen [:D][:D][:D][:D]

Så det blei vel 'annet' [8D]

HUff, vi er en skikkelig inne familie. Prøver å komme oss ut en tur hvis det er fint vær, men vi er ikke flinke. I dag blåser det nesten storm ute, så i dag fristet det veldig lite.

Vi har vært på tur idag, laget bål, grillet pølser og koste oss. Selv om det var 2 grader, vind og regn/sludd. [:D][:D]

Har 2 stk syke barn i huset,så vi har holdt oss inne

Back
Topp