har dere vert mye hjemme pga sykdom

LOMO*4

Glad i forumet
hos oss har vi sluppet unna mye med sykdom på barna til nå hellevis ....jeg har vel brukt 5-6 dager pga syke barn tror mannen min har 2 eller 3 dager sykefraver pga av barn... .. og det har vertpga vankopper, rennesketa, og dren oprasjon .er ganske fornøyd med det at de knapt er syke og har god samvittighet i forhold til jobb

hva med dere andre ...

Siden jul har jeg hatt 2 dager borte fra jobb med syke barn. Men jobber jo ikke fullt så har nok hatt noen flere dager hjemme med de.

Vet ikke ant dager, men vi har to som er syk og overlapper hverandre som regel... (når det den ene er blitt frisk blir den andre syk)

Har vært hjemme 3 dager med snuppa pga sykdom og 1 dag pga jeg var syk [;)]

ja, [:'(]
både jeg og sambo brukte opp våre 10 sykedager hver bare på 6 mnd... [&o]

snuppa var myyye syk da hun begynte i bhg. Vi hadde blant annet en periode der hun var hjemme i fire uker pga to runder med spying og diare som ikke ga seg [:'(] Heldigvis jobbet ikke gubben akkurat da, så det gikk bra. Men vi har hatt hun en del hjemme pga sykdom, men heldigvis er det blitt med lengre og lengre mellomrom. Nå har hun gått i bhg siden januar, så håper hun ikke blir så mye syk nå i vinter. Har ikke så mange sykt-barn-dager igjen... 

Back
Topp