Har dere vaskehjelp??

Snart4barnsmamma:)

Blir kjent med forumet
Vurderer å skaffe meg vaskehjelp men vet ikke hvor jeg skal finne en. Kontaktet citymaid men di skulle jo ha en formue så jeg ser etter en privat.

Hadde det sist og tror jeg vil skaffe meg det igjen. Blir privat da ja;)

Vurderer det nå i graviditeten, må bare sjekke om det strekker til økonomisk :)

Jeg har hus på nesten 200 kvm, men vasker selv. Har alltid gjort det. 
Det vaskes bare en gang i uken, og klær hver dag. Det burde jeg klare.. 
Har jo også en samboer som hjelper til.

Hvor får dere tak i vaskehjelpa da? Vi er fem i familien, jeg å sambo jobber fult så mye av fritiden går med til husarbeid. Tenkte at om jeg har noen til å vaske hele huset en gang i uka mens jeg er på jobb så slipper jeg å ta litt hvær ettermidag. Kan heller bruke den tiden på å leke med barna:) kommer jo en til og i juli så det blir fult kjør:) Gleder meg:-D men dette blir sistemann:))

Har ingen vaskehjelp nå, men tenker at det er veldig stor mulighet for at vi skaffer oss det etter hvert! men bare hver 2. uke..

Kjenner du ingen som har vaskehjelp da? hør med di, få nr derfra, er jo ofte slik det fungerer har jeg inntrykk av...

Kunne ikkje falt meg inn å skaffa vaskehjelp! Med hjelp fra sambo så er husvasken null stress..Og penger spart, ikkje minst!

Her vasker jeg selv :)
Fikk vaskekick sist svangerskap, og har aldri vært så reint her før som da :P
Krysser fingrene for det samme kicket denne gang også :D

Hehe, ja det er forskjell på kickene i svangerskapene:) Jeg var så kvalm å uvell i di to forrie svangerskapene, men den gangen hær er jeg ikke kvalm. Bare fryktelig trett å sliten. Såver ved enhver mulighet nesten. Sliter me å ta tak i det som må gjøres. Å siden vi har god nok råd til det så vil jeg gjerne skaffe meg en vaskehjelp om jeg finner. Jeg blir så stresset av å ikke få gjort ting jeg skulla ha gjort, så da prøver jeg det som kan gjøres for å unngå d:)

Har ikke , men tror nok det vil bli alktuelt i snarlig framtid. Kunne tenkt meg vaskehjelp x1 pr 14.dag.

Nei, hun har akkurat sluttet. Men er på jakt etter en ny en da :)

Vi har vaskehjelp og det er helt fantastisk. Hun kommer 2,5 timer annenhver torsdag og er kjempesøt. Koster ikke mer enn 700 kroner måneden. Vi vasker og rydder selvfølgelig selv innimellom dersom det er behov, samt tar all klesvask selv, men det frigjør så mye tid man heller kan bruke på noe annet!

Vaskehjelp..?? Hmm... Nei den tror jeg skal ta selv ellers må nok gubben ta det ja... Sist gang måtte jeg ta ett rom hverdag for å begynne på nytt mandag igjen for ar jeg i det hele skulle klare noe slikt. Jeg får ta alle hundene på tur å gubben får vaske hus her tenker jeg om jeg er i form. Vist ikke får jeg leie svigermor inni mellom:)

Vi skal ha når huset er ferdig. Både jeg og sambo er elendige på å vaske hus.
Og huset er på 220 kvadrat, så det skal vi ha, ja! :)

Back
Topp