Har dere vært mye syke hittil i vinter?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Moderator Wilma, 16 Feb 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hvordan syke har dere vært i vinter? Har noen av dere sluppet unna eller har hele familien blitt rammet?

2. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jeg var syk fra midten av Desember til ut januar med forskjellige forkjølelser og omgangssyke. Ser ut som det holder seg greit nå, og håper det fortsetter. Samboer og datter har ikke vært like syke heldigvis, men litt snufsete har de vært

3. FrkBeis Forumet er livet Desemberlykke2017

Ja :hilarious: Omgangssyken på meg og mellomste, forkjølelse og feber på eldste og forkjølelse på minste. Mannen har ikke vært syk- enda men kommer nok :wacky:

4. Lille hjerte Elsker forumet VIP Sommerfuglene

Vi slapp dessverre ikke unna

5. Bollebaker87 Glad i forumet Septembergull'17

Vi har heldigvis sluppet unna enn så lenge :joyful:

6. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Vi har vært syke konstant siden oktober.

7. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg trodde vi hadde sluppet unna, men den gang ei.

Eldste begynte på søndag; høy feber frem til onsdag, påvist bronkitt. Så er fortsatt veldig tett og har vært hjemme hele uka.

Yngste kom hjem fra bhg på tirsdag med 38.7 i temp, og har klaget på hodepine og vondt i kroppen. 40.1 på det meste. Ingen feber i går av noen særlig betydning, men klaget på øreverk og hadde feber igjen nå til kvelden. Mest sannsynlig har det vært noe influensagreier her.

Jeg er sylte forkjøla selv, men ingen feber. Tror jeg har et snev av bronkitt selv, det har jeg hatt såpass mange ganger at jeg kjenner det igjen...

Samboer har klart seg unna enda heldigvis

8. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Ja! Mini var syk masse før jul, og har hatt fire runder feber/forkjølelse inkl en runde influensa på oss alle tre. Nå begynner alle å komme seg endelig. Håper vi er ferdige for ei stund.

9. Occiput Forumet er livet Januar 2017

Vært nesten kronisk syk i 1,5 mnd nå... hurra for barnehagestart [emoji85]

10. Babystar Flørter med forumet

Jeg har gått gjennom 3 antibiotikakurer og går enda småsyk. Har vært småsyk siden rett før jeg fant ut jeg var gravid nå, og klarer ikke helt bli kvitt det lille som er igjen. Men heldigvis har både samboer og bonusbarn klart å holde seg friske stort sett [emoji1360]

11. K+N=ML Gift med forumet

Nei :p guttungen har hatt et par dager han har hvert litt sliten nå før ferie, så har hvert hjemme i to dager, men ingen sykdom i den forstand

12. Nanakorobi Yaoki Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja... fra jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av oktober har jeg vel vært syk 6 ganger, inkludert en helt forferdelig influensa i jula (til tross for influensavaksine) som varte i to uker, hvorav 4 dager med 40 i feber. Og omgangssyke nå forrige helg. I mellomtida har jeg hatt to kraftige forkjølelser, og to kraftige forkjølelser i november og desember...

:(

13. SingerAlite Gift med forumet VIP Novemberlykke 2015

Gått i ett med forkjølelse, omgangssyken til influensa på meg. Barnefar fikk en liten forkjølelse mens poden hadde 1 dag med omgangssyken bare :p ganske greit i og med at han var syk 16 uker i strekk fra barnehagestart. Godt med en frisk gutt igjen da

14. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Omgangssyke 2 ganger, forkjølelser, høy feber, lungebetennelse og nå kraftig forkjølelse med hoste og bihulesmerter :( Gir seg visste ikke...

15. Camilla1995 ♛ ♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken Oktoberskattene 2015

Mest forkjølelse på meg, men mini har vært mye syk. Her snakker vi forkjølelse, hånd munn fot syke, vannkopper, omgangssyke osv. Alt på 2-3 mnd :p

16. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Vi har vel hatt det meste siden september. Mannen dro med seg omgangsyken fra jobben og vi lå rett ut på mandag. Aldri hatt det før så kan si at jeg er sur på han.

17. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Her har alle utrolig nok holdt seg friske! Pleier å få både det ene og det andre siden jeg jobber på småtrinnet men permisjon funker :p

18. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Ja, supersyke. Et par omganger på ungene i høst. Jeg har hatt halsbetennelse nesten fra sommer til jul. Munnen full av after i tillegg. Og nå har vi og ungene hatt to uker med hoste, høy feber, verk i kroppen etter nyttår. Vi er i gang med en ny lignende sykdom, ungene og mannen har vært syk en uke og hos meg kom det i går for fullt.
    Vi har ikke hatt omgangssyke denne sesongen så det kommer vel snart.

19. Aola Betatt av forumet

Nei, takk og lov ikke!

20. annth Flørter med forumet

Vi har hatt en omgang med omgangssyke 2 ganger før jul. En liten omgangssyke og en litt større omgangssyke. Nå har vi vært igjennom en en skikkelig forkjølelse/influensa i de siste 3 ukene med først kun bare rennende nese og etterhvert med feber og hoste. Vi håper vi er ferdige for denne vinteren.

Del denne siden