Har dere vært innom de andre terminforumene her???

MJ-Mamma

Glad i forumet
I såfall,har dere sett at det faktisk skjer noe hver dag der?
Til og med i januar og februarforumet er det faktisk liv og den gjengen der er etter at vi ahr født våre små!!!
Hallo folkens våkne og hjelp til for å få novemberforumet til å fungere og få litt action inne her,vi kan jo også fortelle hverandre hva vi føler og tenker,vi kan klage og kjefte og gråte til hverandre uten at noen skal bli sure her!
Kom igjen da folkens skap liv på November også!!!
Vi skiller oss ut til de grader!!!![:@][:@][:@]

din tulling[8D]

kommer ikke på noe å kjefte for.. eller bli sur for..

ORIGINAL: Marianne-Mamma

I såfall,har dere sett at det faktisk skjer noe hver dag der?
Til og med i januar og februarforumet er det faktisk liv og den gjengen der er etter at vi ahr født våre små!!!
Hallo folkens våkne og hjelp til for å få novemberforumet til å fungere og få litt action inne her,vi kan jo også fortelle hverandre hva vi føler og tenker,vi kan klage og kjefte og gråte til hverandre uten at noen skal bli sure her!
Kom igjen da folkens skap liv på November også!!!
Vi skiller oss ut til de grader!!!![:@][:@][:@]

er det noe galt da?[:)]

ORIGINAL: Ariana

er enig eg... tenk om vi kunne blitt en skikkelig sammensveiset gjeng her da? Hadde ikke det vert gøy da? vite litt mer om hvem vi faktisk snakker med? hvem som faktisk skal bli mamma rundt samme tid som du skal? dele erfaringer med hverandre? noen vi kan spørre om råd når andre ikke er tilstede??

SIGNERER

yepp helt enig vi må få litt liv her...
Grunnen til jeg ikke var på igår var fordi vi var på besøk hos noen til langt på natt så det var bare å komme seg i seng når man kom hjem.
Skal til jordmor idag kl 12!

Men da lurer jeg på en liten ting sheera...
Hvorfor kan ikke de som er innom i løpet av en hel dag da legge inn et innlegg bare for å hilse på slik at det blir litt fart her og litt flere tråder å lese,det er jo så utrolig kjedelig å sitte å lese de samme trådene hver gang man er innom her...[:D][8|]

Back
Topp