Har dere vært hos legen ?

1rosa+spire?

Glad i forumet
Det har jeg :) Bekrefta det hos henner i dag :) Men det er pga jeg skal begynne med sprøyter og div medisiner da :) Har for høyt bt og sliter med protein s mangel :) Så skal på kontroller hver uke :)
 
ringte å bestilte time idag. fikk time til mandagen :) tenkte det var greit siden jeg hadde så mange komplikasjoner forrige gang
 
nei tenker å ringe å få time når det nærmer seg den sikre perioden:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
hva skjer hos legen så tidlig da? husker ikke hvor tidlig jeg var der sist jeg:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
jeg fikk ihvertfall beskjed om å ta med urinprøve.. vet ikke om di måler blodtrykk så tidlig? men husker at man måtte ta en utvida blodprøva der man sjekka alt?! vet ikke om det skjer på første kontroll? også skal di vel sjekke den celleprøven?? av livmorhalsen? eller?
 
Har ikke ordnet time nei, venter nok til nermere ti uker iallefall hvis jeg ikke blir dårlig før d. Urinprøve, blodtrykk, vekt, blodprøver. Har aldri tatt celleprøver hos fastlegen når jeg har vært gravid, så det er vel litt forskjellig hva som skjer der.
 
gjorde det med vesla.. er vel livmorhalskreft di sjekker.. men aner ikke om det blir gjort med alle :) var kanskje det at jeg aldri hadde sjekke det før..
 
Ringte i dag, fikk time til tirsdag 08. :) Da blir samboer også med, bare lyst på en liten prat, vi har flere vennepar med utviklingshemmede barn og kjenner skikkelig på den angsten. Håper å bli litt beroliget samt få en liten oversikt på hva som skjer fremover med UL, kontroller osv. Har dere bestemt dere for om dere skal til lege, jordmor eller begge deler til kontroller?
 
Kommer til å gå til jordmora fordi hun har mye mer peiling enn legen vår også er hun virkelig behagelig å prate med om alt, har vært til henne med de andre to også så gleder meg til å snakke med henne igjen, går til legen kun ved behov :)
 
tenkte jeg skulle gå til lege og jm :) lege pga av forrige svangerskap.. men jm er mye mer koselig:) snakker mye mer rundt graviditeten og fødsel. dessuten har jeg behov for å snakke litt rundt fødsel kjenner jeg.. sa at jeg aldri skulle føde ever igjen, men nå sitter jeg her da - gravid! hehe.. så tenkte å gå igjennom journalen min. litt hva som skjedde under forrige fødsel osv..
 
Jeg må sjekke bt hver uke pga jeg ikke er frisk etter sist svk enda... Og sliter veldig med et vanskelig bt :/ Og så har jeg en skummel sykdom som lager blodpropper i morkaka! Så må være veldig ooooops... Så på fredag begynner jeg nok med sprøyter :O uff og ugg....
 
Her blir det ks pga komplikasjonene som hente under haste ks med Emilie. Livmora mi sprakk :( Men kan fortelle dere mer om det etter vært! Vil ikke skremme noen så tidlig!
 
åå.. så kjedelig! :/ forrige svangerskap hadde jeg bekkeløsning/låsning fra h*lvette.. svf fra uke 20... nyresvikt.. alt gikk i blodet :( fikk ecoli osv.. så må passe litt på denne gangen..
 
Jeg må sjekke bt hver uke pga jeg ikke er frisk etter sist svk enda... Og sliter veldig med et vanskelig bt :/ Og så har jeg en skummel sykdom som lager blodpropper i morkaka! Så må være veldig ooooops... Så på fredag begynner jeg nok med sprøyter :O uff og ugg....


Kommer til å gå så fint snuppa mi. jeg tar jo hver dag 2 ganger daglig, det klare ud vettu. Lurer du på noe så bare ringer du meg vettu ;)

En skal ikke tulle med det vi har, belive you me!
<3
 
Hvor fant du en bra jordmor? Jeg har ikke peiling jeg, men tenkte også jordmor fremover og lege dersom jeg trenger sykemelding/ råd om plager....
Har bare ei jordmor her, så heldig med henne :)
 
Hehe nei tuller ikke med protein s mangel :O
 
var innom legekontoret i dag. skulle egentlig bare levere urin for sjekk etter uvi.fikk da samtidig bekrefta graviditeten. ble enig med legesekretæren om å kontakte jm i slutten av februar. Har ikke noe behov å gå til lege så lenge jeg er frisk. kommer vel til å gå kun til jm første time blir rundt uke 12
 
Back
Topp