Har dere vært flinke til å knipe?

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Jeg husker vi hadde en tråd her for en tid tilbake for å minne hverandre på å knipe. Har dere vært flinke?
 
Jeg er helt elendig på det. Men kniper når jeg husker da
 
Jeg har også vært elendig, men har kommet meg siste uken. Har rett og slett glemt det jeg!
 
Har glemt det her og! Gjorde det tvert jeg leste ordet knipe i overskriften her nå,..hehe
 
Haha, nei. Jeg gjorde det nå fordi det ble nevnt, er vel fjerde gangen. Stødig kurs med kniping en gang i måneden ja! Men det later ikke til at jeg har spesielt slappe muskler, jeg klarer fint å holde meg en stund, stoppe strålende og la vær å tisse på meg når jeg nyser og ler, til og med når jeg er trengt :)
 


Mortania skrev:
Haha, nei. Jeg gjorde det nå fordi det ble nevnt, er vel fjerde gangen. Stødig kurs med kniping en gang i måneden ja! Men det later ikke til at jeg har spesielt slappe muskler, jeg klarer fint å holde meg en stund, stoppe strålende og la vær å tisse på meg når jeg nyser og ler, til og med når jeg er trengt :)

Samme her igrunn, så er vel kanskje ingen krise da:)
 
Ikke i det hele tatt.. *fyfy* :p
 
Jeg er altfor dårlig på det... Og jeg MÅ knipe daglig pga skaden fra forrige fødsel.. Jeg kjenner at lukkemuskelen min ikke klarer å holde igjen luft for tiden.. Urin er ikke noe problem.
 
Er veldig dårlig:/ burde vært flinkere, men går til fyseoterapaut for å knipe rett, så blir vel flinkere med tiden:)
 
Er så utrolig dårlig på det. Prøver å gjøre det når jeg går og legger meg, for er stortsett da jeg kommer på det..
 
Har desverre vært veldig dårlig på å knipe.. Var nesten litt godt å se at det var flere
 
Back
Topp