Har dere vært flinke til å knipe?

En tråd i 'Juni 2012' startet av Minnelli, 17 Okt 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minnelli Juni12's gledesspreder VIP

Jeg husker vi hadde en tråd her for en tid tilbake for å minne hverandre på å knipe. Har dere vært flinke?

2. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg er helt elendig på det. Men kniper når jeg husker da

3. Minnelli Juni12's gledesspreder VIP

Jeg har også vært elendig, men har kommet meg siste uken. Har rett og slett glemt det jeg!

4. Venternummer3 Juni12s tålmodige :) MayDay2021 VIP Augustlykke 2015

Har glemt det her og! Gjorde det tvert jeg leste ordet knipe i overskriften her nå,..hehe

5. Mortania Elsker forumet

Haha, nei. Jeg gjorde det nå fordi det ble nevnt, er vel fjerde gangen. Stødig kurs med kniping en gang i måneden ja! Men det later ikke til at jeg har spesielt slappe muskler, jeg klarer fint å holde meg en stund, stoppe strålende og la vær å tisse på meg når jeg nyser og ler, til og med når jeg er trengt :)

6. Venternummer3 Juni12s tålmodige :) MayDay2021 VIP Augustlykke 2015

Mortania skrev:
    Haha, nei. Jeg gjorde det nå fordi det ble nevnt, er vel fjerde gangen. Stødig kurs med kniping en gang i måneden ja! Men det later ikke til at jeg har spesielt slappe muskler, jeg klarer fint å holde meg en stund, stoppe strålende og la vær å tisse på meg når jeg nyser og ler, til og med når jeg er trengt :)

Samme her igrunn, så er vel kanskje ingen krise da:)

7. AnneMy Juni2012 rocks VIP

Nei det er noe jeg kunne vært flinkere til.

8. TrollmorTilEn*SnartEnTil Forelsket i forumet

Ikke i det hele tatt.. *fyfy* :p

9. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg er altfor dårlig på det... Og jeg MÅ knipe daglig pga skaden fra forrige fødsel.. Jeg kjenner at lukkemuskelen min ikke klarer å holde igjen luft for tiden.. Urin er ikke noe problem.

10. Masala Juni12s humørspreder VIP Julibarna2014

Er veldig dårlig:/ burde vært flinkere, men går til fyseoterapaut for å knipe rett, så blir vel flinkere med tiden:)

11. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider Junibarna 2015 VIP

12. Minnelli Juni12's gledesspreder VIP

Vi får minne hverandre på det fremover, så skal dere se vi blir de kniperne 

13. Alvejenta Forumet er livet *MIA* VIP

Er så utrolig dårlig på det. Prøver å gjøre det når jeg går og legger meg, for er stortsett da jeg kommer på det..

14. Nekinna Glad i forumet Mailykke 2018

oisann... det har jeg visst glemt litt...

15. gixxer Andre møte med forumet

Har desverre vært veldig dårlig på å knipe.. Var nesten litt godt å se at det var flere

Del denne siden