Har dere vært flinke med knipeøvelser?

Emiliemor

Gift med forumet
Det har ikke jeg. Og jeg merker jg får litt panikk nå :p vanskelig å begynne nå liksom.. Hehe.. Var flink i begynnelsen bare.
 
Har ikke vært flink :/ glemmer det. Var ikke flink med storesøster heller :p
 
Absolutt ikke:s jaja..
 
Nei, har ikke vært flink! Gjorde det i en periode før her også, men det har dabbet av ...
 
Uff.. Nei, takk for påminnelse. Var flink en periode tidligere i svangerskapet da jeg følte veldig mye nedpress. Men dabbet fort av da det forsvant. Vi før bare begynne pån igjen!
 
Uff.. Nei, takk for påminnelse. Var flink en periode tidligere i svangerskapet da jeg følte veldig mye nedpress. Men dabbet fort av da det forsvant. Vi før bare begynne pån igjen!

Føler veldig mye nedpress nå, nesten konstant. Så derfor jeg kom på det :p
 
Langt i fra flink nok. Har gått litt i glemmeboken de siste mnd. Får være flink de siste ukene, og krysse fingrene for at det hjelper :p
 
Det kommer du til å skjønne etter ks. Bekkenbunnen utsettes for et stort press nå de siste ukene. Du vil merke at det blir slappere der nede etter ks også.
Så kniping er ikke kun for de med vaginal fødsel.
(Jeg har prøvd begge deler)
Ja, selv de som aldri blir gravide bør knipe. Muskulaturen blir slappere med årene uansett.


Har knepet endel men i perioder har jeg vært dårlig på det. Gjør det når jeg minnes på det.
 
Nei, ikke i det hele tatt... Har en påminnelse i mobilen og får dårlig samvittighet hver gang jeg ser den... Men så har jeg vært flink med mange andre ting, håper det holder :D
 
Glemmer det :/ Men har en app som jeg ikke er flink til å bruke heller haha...
Er 3 gangs nå og har heldigvis aldri slitt med noe der nede verken under svangerskap el etter..

Men føler mer på det nå enn før .. må knipe haha
 
Back
Topp