Har dere vært borti dette??

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Di siste dagene har junior gråti til han mistet pusten når jeg har vasket han i ansiktet og i håret og sånn..

Og i dag så har tanta mi vært her en tur, hun kikket litt bak øret hans og oppdaget det STORE åpne såret [:(] Det vesker helt sinnsykt, renner liksom..

Dette er altså bak øret hans, for og se det må man dra øret hans ut og da får han så vondt stakkars [&o] Ser ut som han har hatt det en stund også, fikk beskjed om og smøre med zink salve av legen..

Er det virkelig mulig og ikke se slike ting, jeg blir helt oppgitt over meg selv!!

Huff, det hørtes leit ut [&o]
Har ikke vært borti det selv, men nå skal jeg jammen sjekke bak ørene!

Jeg trodde jeg hadde vasket godt [&o] Men det kan jeg jo ikke ha gjort!
Legen mente jeg ikke hadde tørket han godt nok bak ørene så det hadde nok blitt rått og dannet seg sår
[&o]

ORIGINAL: Skrållan

Ja, jeg tror også det heller kommer av at det ikke er tørka godt nok, enn av at du ikke har vaska! Det er jo derfor barna blir såre i stumpen også, for det har vært bløtt der... [:)]

Ja det stemmer nok, må bli flinkere nå da og følge med.
Er ikke bare bare dette merker jeg
[:)]

Huffda, stakkars[&o]
Nei, har ikke vært borti det her..mye vi skal følge med på.
Masse god bedring

ORIGINAL: Mamma24*

Huffda, stakkars[&o]
Masse god bedring

sign

ORIGINAL: ~Lucky~

Jeg trodde jeg hadde vasket godt [&o] Men det kan jeg jo ikke ha gjort!
Legen mente jeg ikke hadde tørket han godt nok bak ørene så det hadde nok blitt rått og dannet seg sår
[&o]

Jepp stemmer det! Har vært borti det selv! Hvis barnet i tillegg har mye valker er det kjempeviktig å tørke godt mellom valkene. Gutten min fikk et sånt sår under halsen!!!! Kjempe ekkelt!!! [&o] Så jeg er veldig obs på akkurat dette!!

hun her og får sår bak ørene hele tiden.
så hver gang jeg bader så vasker jeg godt å passer på å tørke godt..
så bruker jeg en salve som virker kjempegodt.. BACIMYCIN gul å hvit liten tube

hadde også masse sår under haka før. i valken med halsen.. da brukte jeg også denne.
men bak ørene så kommer det uansett sånn sårlignende greier. Samme hvor godt jeg vasker og tørker.
Men det er etter et par dager. jeg bader henne ikke hver dag!
mamma hadde samme problemet med meg da jeg var liten

ORIGINAL: ¤Stines86¤

hun her og får sår bak ørene hele tiden.
så hver gang jeg bader så vasker jeg godt å passer på å tørke godt..
så bruker jeg en salve som virker kjempegodt.. BACIMYCIN gul å hvit liten tube

hadde også masse sår under haka før. i valken med halsen.. da brukte jeg også denne.
men bak ørene så kommer det uansett sånn sårlignende greier. Samme hvor godt jeg vasker og tørker.
Men det er etter et par dager. jeg bader henne ikke hver dag!
mamma hadde samme problemet med meg da jeg var liten

kan skrive under på alt her. Har faktisk ikke hatt noe i det siste, men hvis det kommer erdet bare å smøre litt bacimycin på. Borte neste dag, bruker det på alt av sår på meg selv også....

ORIGINAL: Mamma24*

Huffda, stakkars[&o]
Masse god bedring

Back
Topp