Har dere vært borti detta? (gullgutten sjuk:()

Hårballen`s mamma

Flørter med forumet
i dag hentet jeg en stk febersjuk gullgutt i barnehagen, de hadde ikke merket noe på han, men var det første jeg så da jeg henta han, han var helt sløv i blikket...men uansett, vi kom hjem, fikk nesten ikke i han middag, han ble varmere og varmere, og sovner bare i armene mine!! så bestemmer meg for og lage en velling flaske til han, gir han den mens jeg måler ferberen til 39,6, og så ser jeg han er hoven og rød inni i navlen....har dere vært borti det før? har det kanskje noe kombinasjon? merka også at han var veldi varm og rød på ene øra si, så er nesten sikker på at han har øreverk...og kanskje derfor han har skreket så veldig i det siste...?!?

blir glad for svar i hvertfall...han sover i hvertfall godt nå...så sjekker feberen hans igjen senere, tok på han en todelt pysj så jeg kan sjekke navlen hans også evt...hmmm...merkelig det der :/
 
Eg veit ikkje ka navlen kan vere, har ikkje vert borti det sjølv.
Men kan han ha fått et sår der som det har gått infeksjon i?
om det er det som gjør at ha har feber bør vertfall lege oppsøkes.. synes du skal gå til legen i morra uansett eg da..
Men kanskje eg er hønemor!

God bedring til gutten vertfall!!!!
 
det der med navlen,, det kan jo komme små utselett emd feberen og slikt... når datteren min fekk vannkopper,, så begynte det slik i navlen da.. men uansett om det ikkje er bedre i morra kan du kanskje ringe legen å høre..

masse god bedring til vetlingen :)
 
det der med navlen,, det kan jo komme små utselett emd feberen og slikt... når datteren min fekk vannkopper,, så begynte det slik i navlen da.. men uansett om det ikkje er bedre i morra kan du kanskje ringe legen å høre..

masse god bedring til vetlingen :)
 
Må si meg enig med rachel over her. Avvent til i morgen og hvis det ikke er bedre så hør med legen. 
Håper litt søvn gjør susen for hårballen vår :) 

 
Bedre å være føre var og sjekke opp hva som forårsaker det. Ikke så rart at han ikke er helt i form, stakkars liten. Masse god bedring til gullet ditt!
 
han har ikke no feber på morran i dag, å hevelsen i navlen har gått ned, men han er fremdeles slapp å grinete så han må nok være hjemme i fra barnehagen;) kose dag får mi kalle det...hehe;) godt gubben ikke har flyttet til Stavanger enda, han skulle flyttet i går, er litt greit og ha han hjemme når både jeg å guttungen er sjuke...hehe;) takk for tilbake meldinger dere herlige jenter!!!!;);)
 
Bra det går bedre iallfall :) Håper dere begge snart blir friske igjen :)
 
Back
Topp