har dere troen..

Fjolsy

Gift med forumet
på forskjellige slankepiller?
det finns så mnage typer men tror ikke halvparten virker.

helt enig, tror det bare gjør skade på kroppen.

dytter

Det spørs jo hva de inneholder. Er det bare naturstoffer, kan det ikke være så skadelig på kroppen som kunstige stoffer. Jeg har brukt lotus f3 i fire uker nå, og har så vidt begynt å ta litt av etter å ha gått opp litt.........[:'(]

nå er jeg i alle fall på rett vei. funker det ikke så funker det ikke. jeg har ikke tid til å trene så mye nå, for jeg har det passe hektisk på skolen, så da fant jeg ut at jeg skulle prøve.

Fikk noen resept belagte tabeletta fra fastlegen...xenical som sku hjælp te å gå ned i vekt...svindyre[8D] Ved å spis disse og legg om kostholdet så sku man kunne gå ned i vekt, einaste ulempen e at de fjerna 1/3 av fettet i maten man spis...og når det ska ut på bommelommern så e det rett og slett akkurat som det e olja som kjæm...skikkeli irriterandes bivirkning...fordi det te slutt vart så ille at bare man nøys eller hosta så måtte man skift og dusj liksom...gikk veldi utover sexlivet også...for det ødela så mye me at m,an omtrent følt det som om man rann konstant...men vil man offer sexlivet og sånt så e de jo effektiv når man legg om kostholdet i tillegg...[8D]

ORIGINAL: Tyren85

på forskjellige slankepiller?
det finns så mnage typer men tror ikke halvparten virker.
nei har ikke troen på slankepiller.

Trur det har mer med psyken te folk og gjøre

Joda slankepiller virker de. (for noen)

Xenikal er nevdt lengre opp her. jeg gikk på de i 3mnd. Og jeg satt på do i tre mnd. Det var komplett umulig å ha en yrkesliv, sosialt liv eller sexliv i den perioden. Satt å dreit hele tiden. Og med de mengdene som kom ut fremfor det man orket å putte inn. Så var man jo nødt til å gå ned i vekt.
At livsgleden i denne perioden var minimal spiller vel ingen rolle[:D]

også har du Reduksil-denne demper sultfølsen. Denne funker for mange. Men veldig mange overvektige sliter med sultfølse fra før fordi de har sultet og missbrukt mat over mange år. Jeg selv har omtrent ikke sultfølse. Bruker jeg sånne piller blir jeg bare syk. Når kroppen kommer under 700-800 kcal for dagen vil den sette alle krefter inn på å beholde det den har. Den må jo beskytte seg.

Og du lengre opp som nevnte at naturpreparater ikke er skadelig. Det kan de være. Problemet med sånne ting er at man ikke godt nok får vite hva de inneholder. Må jo legge til at før i "gamle" dager var all medisin laget av planter og naturlige preparater. Så virkningene av disse er dokumentert. Men det er ikke den kontrollen på de som der er med legemidler. Så en bør være litt forsiktig med hva en tar. Og ikke ha en holdning om at dette ikke er farlig fordi det er naturlig[:)] Er man kronisk syk og avhengig av medisiner skal man være enda mer forsiktig med naturprodukter fordi disse kan motvirke virkningen av medisinene enn bruker

ORIGINAL: wannabe

tror ikke det er bra med slankepiller!! faaalllllii.......[:)]

helt enig, det er jo faktisk mennesker som mister livet pga slike tabletter, nei huff amei. da er det bedre å trene en dag extra

Back
Topp