Har dere trampoline i hagen?

Nei. Der er jeg foreløpig veldig prinsippfast. Har ei venninne som jobber på legevakta, og de skadene som de får mest av i sommerhalvåret er skader som følge av trampoline. Så nei. Men vi har digert hoppeslott med eget agregat. [:)]

Ja det har vi - ble satt opp igjen i dag etter en lang trampolinedvale for eldstejenta hehe[:D]

Vi har trampoline i hagen vår. En liten og en stor faktisk[:)]

ORIGINAL: Labambie

Nei. Der er jeg foreløpig veldig prinsippfast. Har ei venninne som jobber på legevakta, og de skadene som de får mest av i sommerhalvåret er skader som følge av trampoline. Så nei. Men vi har digert hoppeslott med eget agregat. [:)]

Håper dere har festet det så det ikke går som dette:

http://www.dagbladet.no/2011/04/02/nyheter/innenriks/vind/skader/16047549/

[:D]

Ja men den er sambo sin[8D]

Jupp, det har vi  (med nett rundt, selvf)
Både store og små elsker den.
Utrolig bra for å trene balane og koordinasjon.

Det er nok en del skader på trampoline, men det synes jeg er ganske naturlig med tanke på hvor mange barn som bruker trampoline.
Feks vil jeg tro at det er mange flere barn som bruker trampoline daglig, enn som feks klatrer i høye trær daglig

Ble satt opp for 14 dager siden. Snuppa fikk ifjor på bursdagen sin.
Vi har selvsagt nett rundt og hun hopper alltid under oppsyn eller sammen med en av oss (ikke meg nå da men;)

ORIGINAL: Imogene

Nei - og jeg håper vi slipper på mange, mange år!

har en trampoline stående hos mor [:D] har ikkje plass her

ORIGINAL: Sjasmin

ORIGINAL: Imogene

Nei - og jeg håper vi slipper på mange, mange år!

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvorfor?
Fordi det ikke ser pent ut?

[:D]Ja! Fantastisk sak. Var så deilig når vi endelig kunne sette den opp igjen etter vinteren.

Nei, men hvis vi skal ha så skal den graves ned med et stooooort hull i bakken under [:D]

Jepp.. har satt den opp i dag faktisk[:)]

Back
Topp