Har dere tradisjon m julestrømpe???

pupple

Forumet er livet
Og skal ungene få det nå?? Hva pleier dere i såfall putte i??

Husker ikke at jeg hadde det fast, men her skal det bli tradisjon fra nå!!!Skal sette klokka på vekking i morra tidlig og henge strømpe på senga.. (litt dumt hvis han våkner og ser den i natt)
Gleder meg syyykt[:D][:D][:D] Skal også filme han når han våkner å finner den[;)]

Har putta i smurfesukker, liten pakke smarties, mummi-kjeks og en liten eventyr-sjokolade. Hadde tenkt å putte i småleker og egentlig, for det blir litt feil m så mye godis så tidlig MEN POKKER HELLER DET ER JULAFTEN  DAG I ÅRET OG HAN FIKK IKKENO I FJOR[8D][8D][8D][:D][:D][:D][;)][;)][;)]

Jeg hadde ikke julestrømpe som barn, men jeg fikk ei julestrømpe av naboen min første jula etter at jeg flyttet for meg selv, som også var første jula jeg var sammen med sambo. Det har siden vært sambo sin jobb å fylle den til meg (eh... kremt... jeg mener julenissen[;)]). Jeg har hengt den opp i år også, men regner med at jeg må dele med Isabelle.[&:] 

He-he, klart Isabelle skal få godterier i jula, men jeg tror ikke hun er moden nok til å få egen strømpe, da ville hun ikke hatt noe annet å spise før den var tom, nemlig.[:D] Så vi venter vel et år til før hun får strømpe (og da får vel ikke jeg lenger[:(]).[;)]

Tinnea har fått strømpe.[:)] Hang på peisen da ho sto opp.[:)]
Fylte med byggmester bob kjeks, en marsipangris, et par bamsemums og et per sånne små eventyrsjokolader, (Ikke platene altså, men figurene), en sjokoladenisse og mikkemus klubbhus jule dvd.[:)]
To bamsemums er spist, og det var det ho foreløpig ville ha resten ligger i strømpe på peisen.[:)]

jeg er ikke vant med det fra jeg var liten, men Jørgen kommer til å få det[:)]
har ikke ordne det i år, tenkte å vente til neste år[:)]

småen fikk idag da vi våkna. den hang på døren siden småen greide å luske seg opp i min seng inatt og [8|][:D]

oppi der fikk han mikkes klubbhus: mikke redder nissen. og en mandarin. så nå har vi sett mikke i hele dag.

He-he, sambo hadde visst fylt strømpa mi i går kveld han, jeg så det før jeg la meg. Har ikke tittet oppi enda, det har ikke passet sånn enda, for jeg må jo late som om jeg blir overrasket når jeg ser den er full.[8|][:D]

ja vi har[:)] jeg fikk av mamma og pappa...
dem hadde kjøpt til marcus også men det hadde jeg også[:D]

putta i sånn bie som man putter drops i, en liten kindersjokolade
klementin, rosiner og en liten smartisboks.. slo ann den[:D]

også fikk han 2 nissepakker under treet til morgen..
2store trakktorer og en langt rør med masse biler.. kjempe stolt[:)]

Back
Topp