Har dere to barn i en? :P

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Og at den ene dukker opp innimellom? På disse to dagene har jeg hatt to forskjellige barn. En som er i hundre, glad og blid og en som er sur, grinete og veldig klengete!

Helt alvorlig, jenta mi i går og i dag har vært som natt og dag. I går var hun veldig misfornøyd hele dagen. Ingenting jeg gjorde var godt nok bortsett fra å holde henne, og det var en skriking fra en annen verden om jeg la henne ned på gulvet. Akkurat den dagen var ikke samboeren min hjemme og hun hadde sovet veldig dårlig. Sov tre lurer på dagen som var på 1,5 timer til sammen. Jeg var trøtt og hadde en grusom dag, mildt sagt, og ville bare legge meg ned og dø. La meg utmattet den kvelden med hodepine.
Men i dag! For det første sov hun fra en liten oppvåkning rundt 22 på kvelden til 07:30, og da lå hun i sengen og koste seg. Jeg fikk sove ut mens samboeren min stod opp med henne. Da jeg stod opp halv elleve hadde hun spist all frokostgrøten sin og drukket så å si hele flaska uten å klage, så sovet i godt over en time. I hele dag har hun vært full i prat, koselyder og hyling av fryd. Det er slike dager det er deilig å være mor!
 
Samme her! Av og til skjønner jeg nesten ikke at det er samme unge fra dag til dag :P
 
Back
Topp