Har dere tenkt på?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
At nå er det ikke lenge til andre folk begynner å komme i "termin i februar"-klubben....
at det faktisk er et år siden vi ble gravide!!

Rart å tenke på, og fy som tiden flyr...!! Det er både godt og vondt! Godt å se Thea vokse og gjøre masse nye ting, men litt vondt at hun blir så fort stor også! Jammen ikke enkelt å tilfredsstille en forelder nei... hihi...

Ja jeg vet!! Tiden går superfort!!

Den 8 mai er det faktisk akkurat 1 år siden Linnea ble befruktet [:D] Jeg vet det, fordi jeg hadde festeblødning [:D]

Syns iallefall det var en superfin tid å få barn på da.. Nå har vi hele våren og sommeren sammen med ungene og det skal bli fint [:)]

8 mai var også dagen da Nora ble til[:D]

Så det går jaggu i meg unna. Det har vært bryllup for oss og broren til mannen min,svigers har fyllt 60år,Lillesøster har flyttet inn til oss og 2 gode venner har blitt gravide og bestevennen min har blitt mamma til en gutt i denne perioden. Så mye har skjedd på 1 år[:)]

Thea ble til på 17.mai hun!!! [:)]

Ha ha ja da var vi aktive på samme tid vi da Neathey [:D]

Oj et ordentlig 17 mai barn Thea da!! He he moro!

ORIGINAL: fruluna

Ja, sånn feirer vi nasjonaldagen!! Blir ikke noe sånt i år da!! [&:] hehe...
Også er hun født på valentinsdagen! Dåpen falt på pinse helgen! Så hun er skikkelig merkedags-bevisst denne jenta!! [:)]

He he moro! Mens termin min var på valentines, men hun kom jo ikke akkurat da da [:D]

Åh hun er så søt lille Thea! Hi hi! Syns hun er veldig lik deg jeg [:D]

Ha ha ja da var vi aktive på samme tid vi da Neathey [:D]

hehe,ja du sier noe der[:D]

He he moro! Mens termin min var på valentines, men hun kom jo ikke akkurat da da [:D]

Åh hun er så søt lille Thea! Hi hi! Syns hun er veldig lik deg jeg [:D]

Takk!! Du er nå søt og da!!

Oy, har ikke tenk på det jeg da. I dag er det faktisk akkurat ett år siden jeg hadde siste mens, den 050505...Tida flyr!!! Det har vært et fantastisk år, selv om den siste tida har vært den beste:) Utrolig hvor fort ting kan forandre seg.

Back
Topp