har dere tenkt på??

LadyOnHeels

Elsker forumet
at nå nærmer det seg mars og da er det like før dere føder?? jeg har termin i mai så  gleder meg til vi nærmer oss april for da er det ikke lenge igjen  

kjenner jeg er døds missunnelig på februar damene som nå føder eller koser seg med sine små. jeg fødte selv i februar for snart to år siden og husker godt den spennende tiden før det hele var i gang 

Ja, tenker på det hver dag. Har termin 8. April, så er ikke så altfor lenge til! Tiden går fort tenker jeg, men synes det går litt tregt til tider likevel!

Jeg har i slutten av april, men kjenner at det nærmer seg med stormskritt nå :-D
Snart ferdig med februar nå, så bare lille mars, så kan ting begynne å skje ;-)

Jeg har tenkt på det. Jeg håper tiden går fort... Jeg er ferdig med over 80% av svangerskapet. Helt utrolig i grunn.

Tenker på det nesten hver dag nå. Er så klar. Har ul termin 5.april så ikke så langt ut i april, men mensterminen er ikke før 12.april og den mener jeg er mer riktig. Om ikke må det ha vært en sprekk i kondomen...

Jeg teller ned, med sommerfugler i magen, men og litt med angst.
som jeg fortalte på babytreffet har vi sinnsykt mye vi skal få i stand før han kommer, og jeg håper så inderlig vi er ferdig.
jeg er heldigvis ferdig med det viktigste, badet og barnerommet, så snart kan jeg puste lettet ut!
ser mange både her og på facebook som har fått barn nå, og jeg innrømmer jeg er litt misunnelig :P

Jeg gruer meg veldig :-( :-( Håper at tanken på å holde en ny baby snart blir større enn tankene på fødselen. Kanskje har det noe med at jeg ikke vet hvordan jeg skal føde ennå - først i midten av mars har jeg avtale med gynekolog på sykehuset som skal sjekke om jeg tåler en ny vaginal fødsel etter mye revning sist. :-(
Gleder meg i allefall til alt der overstått :)

Har litt blanda følelser egentlig. Gleder meg til å få igjen kroppen min, og er veldig spent på hvordan det er å bli 2 barns mamma.  Spennede å se hvem som sniker i køen ang fødsel. Gleder meg til å lese bv i april mnd:) spennende lesning...

Gizmonie skrev:
Har litt blanda følelser egentlig. Gleder meg til å få igjen kroppen min, og er veldig spent på hvordan det er å bli 2 barns mamma.  Spennede å se hvem som sniker i køen ang fødsel. Gleder meg til å lese bv i april mnd:) spennende lesning...

Det gleder jeg meg til også.. Se hvem som blir den første :-)
Gleder meg også til å høre om andres opplevelser, hvis det er noen som vil dele selvfølgelig :-)

Regner med folk vil legge igjen fødsel historien sin. Det er så rørende lesning.
Snufset litt sist gang ja Ja spennede å se hvem som blir den første. Forundrer meg ikke om det blir en sniker som har født før. hehe

Gizmonie skrev:
Regner med folk vil legge igjen fødsel historien sin. Det er så rørende lesning.
Snufset litt sist gang ja Ja spennede å se hvem som blir den første. Forundrer meg ikke om det blir en sniker som har født før. hehe

Meg blir det i alle fall ikke ;-) Førstemann kom til termin, så denne holder seg også på plass til da :-p

Nærmer seg med stormskritt nå, syns tiden går veldig fort.

Ja, om to uker er vi i mars - og da er det liksom bare en måned igjen. Herregud, det er helt vilt! Men noen dager kan gå litt sakte, jeg har bekkenløsning som ikke er helt god bestandig - og de 7,5 ukene jeg har igjen virker litt lange.
Men om to mnd har vi en baby i hus igjen - og DET er rart å tenke på!

bakemamma skrev:

Gizmonie skrev:

Meg blir det i alle fall ikke ;-) Førstemann kom til termin, så denne holder seg også på plass til da :-p

Blir IKKE meg heller, førstemann her valgte å komme ut 10 dager over termin. (Riene startet 8 dager over)
Så jeg vet med temmelig stor sikkerhet at jeg står lenger bak i fødekøen!

Imogene skrev:

bakemamma skrev:

Gizmonie skrev:

Blir IKKE meg heller, førstemann her valgte å komme ut 10 dager over termin. (Riene startet 8 dager over)
Så jeg vet med temmelig stor sikkerhet at jeg står lenger bak i fødekøen!

Trolig ikke meg heller, her gikk jeg overtid sist....

Eg føler tiden går så treigt eg :p har termin 5 april og mens termin 3 april:) er jo egentlig ikke så lenge, men føles lenge ut uansett :p

Back
Topp