Har dere tenkt på

Rappo

Forumet er livet
permisjon? Jeg tenker den med 80% lønn. Da skal jeg vel begynne å jobbe i januar 2012 hvis jeg får ferieukene også. Så tenker jeg å ha ulønnet permisjon frem til august 2012. Er usikker på om jeg skal studere eller finne på noe annet det halvåret. Er greit å begynne å jobbe når skoleåret begynner igjen og ikke midt i når jeg er lærer[:)] Så langt har jeg faktisk tenkt ja[8D]

eg må ha 100% med permisjonspenger.

No når vi holder på med husbygging, og eg ikkje har jobba meg opp så mye, så lyte eg ta alt eg kan få[:-] 

Men regner med at babyen ikkje får barnehageplass før august likavel, så da lyte vi finne på noe lurt  mellom tida[;)] 

jeg vil ha den med 80% lønn, hehe aller helst ville jeg vært hjemmeværende permanent med barn[;)] men det lar seg vel ikke gjøre, og jeg hadde nok savnet jobben endel ja!
men vil i alle fall være hjemme så lenge det går, har ikke noe jobb heller nåe jeg er ferdig så får se det an litt ;)

Skal definitivt ha 12 måneder permisjon. Vurderer redusert stilling etter det igjen. Må tenke litt på jobbsituasjon i permisjonstiden. Jeg pendler og det går med en del tid på det. Har ikke lyst til å være en sånn mamma som såvidt rekker en nattanuss på kvelden og det er alt jeg ser ungen i hverdagen.

Her bli d me 80% lønn og eventuelt litt lengre me ulønna perm, men det har vi ikke diskutert enna... Føle liksom han oxo har nåkka å si der[;)]

ORIGINAL: Rappo

permisjon? Jeg tenker den med 80% lønn. Da skal jeg vel begynne å jobbe i januar 2012 hvis jeg får ferieukene også. Så tenker jeg å ha ulønnet permisjon frem til august 2012. Er usikker på om jeg skal studere eller finne på noe annet det halvåret. Er greit å begynne å jobbe når skoleåret begynner igjen og ikke midt i når jeg er lærer[:)] Så langt har jeg faktisk tenkt ja[8D]

jeg skal noko gjøre samme som deg jah... [:D] sånn hadde jeg d sist og... bare at jeg er hjemme m lillemann til han er 2 år nå... skal begynne fult i aug...