har dere tenkt på?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Herinne på oktober09 kjenner vi jo hverandre med "nicket" vårt til navn... På landstreff og andre treff, blir det da ikkje vanskelig å ikkje kalle hverandre for det vi heter herinne?? [8D]

Drev å tenkte på dette når eg kjørte heim fra bursdagsselskap idag, eg måtte le!!

Forestill dere at en av oss roper på den andre midt på peppes eller noe sånt: Hey, Eplemos!? eller duuuueee Babyensmamma...

hahahaha [:D]

På treff eg har vært på kaller vi hverandre med de vanlige navna tror eg. Men første gang om noen er ny og sånn så sier eg hei Eplemos/Helene her. 

Er lett å bruke nickene når det er slik en kjenner hverandre.
Merket bare selv når vi hadde treff i Kr.sand, kjente igjen fjesene på nick, men navnene er det verre med [&:]

Eg bare forestiller meg hvordan det måtte vært for folk som ikkje er på bv å høre på oss, om vi evt. kaller hverandre for nicka våres [:)] Virker jo som om heile gjengen er heilt ute i skogen i tilfelle [8D]

Eg vil jo prøve å huske navn da, men har jo liksom blitt kjent med folk herinne, så nicka sitter nok bedre i minne [;)]

ORIGINAL: Sorland

Er lett å bruke nickene når det er slik en kjenner hverandre.
Merket bare selv når vi hadde treff i Kr.sand, kjente igjen fjesene på nick, men navnene er det verre med [&:]

Presis det eg meiner Sorland [;)]

En presenterer seg me navnet som en vane, og nå må en legge til nicket etterpå [;)]. "Jeg heter Hilde, bedre kjent som Sorland" [8D]

Er eg virkelig den ENESTE som syns det er hysterisk morsomt??? [8D]

Ser seriøst for meg en gjeng tullinger som kaller hverandre alt mulig rart eg[:D]
Eg har sikkert en veldig merkelig humor...

ORIGINAL: kasandre

Ser seriøst for meg en gjeng tullinger som kaller hverandre alt mulig rart eg[:D]

Neida, satt akkurat og humret for meg selv med tanken på " hei du termin 10112010, tar du med et glass vann til meg og ??? "

ORIGINAL: Felice

ORIGINAL: kasandre

Neida, satt akkurat og humret for meg selv med tanken på " hei du termin 10112010, tar du med et glass vann til meg og ??? "

Endelig [:D]

ORIGINAL: Bambling

Hehe, det jeg har humra litt over når vi har vært på treff er når man står og venter på at alle skal komme.
"Er alle her?"
"Nei, vi mangler Eplemos, Hel87, Venter På Nr 2 og MissSnuppeLupp" [:D]

hehehe [:D]

Kan jo bli artig om en klarer å glemme nicket da, og så skal forklare hvem en skal frem til [8D]

Hahaha! Genialt!

Back
Topp