Har dere tenkt på

x1x~proudmommy~

Flørter med forumet
navn til den lille? [:)]

JA[:D]

Har et par alternativer for begge kjønn, men vil vente til vi ser ungen med å bestemme[:)]

Huff nei er helt tom..
Men har ikke tenkt noe særlig på det enda heller, venter litt til.
Men vi slet kjempe masse med å finne navn sist..
Får bare begynne å lese i avisen og følge med rundtom, var i avisen vi fant navnet sist..
Vi skulle jo fått en tråd der alle kunne skrevet inn forskjellige forslag, så kanskje vi får noen tips..[;)]

Vi har jentenavn klart, litt usikker på gutt. :)

ORIGINAL: mokkenikke88

Huff nei er helt tom..
Men har ikke tenkt noe særlig på det enda heller, venter litt til.
Men vi slet kjempe masse med å finne navn sist..
Får bare begynne å lese i avisen og følge med rundtom, var i avisen vi fant navnet sist..
Vi skulle jo fått en tråd der alle kunne skrevet inn forskjellige forslag, så kanskje vi får noen tips..[;)]

Var jo det jeg prøvde på nå da, men det var jo ingen som skrev navna de hadde tenkt på [8D]

Jeg kan godt skrive hvis ingen hermer :P Og ingen sier det til noen!

Mitt jente navn har vært klart veldig lenge og familien min og vennene mine har bevisst ikke valgt det siden det er "hellig", får vi jente heter hun Thea, blir det gutt vet vi ikke, men har bestemt oss for et godt norsk navn, men hvilken navn er vi svært usikker på [:D]

Ja, vi har et jentenavn vi liker, men ikke noe guttenavn enda... Er vanskelig å bli enige om et som begge liker siden vi har så forskjellig smak.

Vi tenker:
-Emma
-Julie
-Lotte
-Kaja

-Morten
-Kristian
[:)]

Jeg vet hvilke navn jeg IKKE vil ha [:D]

Men vi har et par navn som jeg synes er "mot normale" og fine :)

- Myth -

Jepp. Vi har hatt det klart i noen år. Men, veit jo aldri om det endrer seg når den lille kommer til verden. [:D]

Vi har ikke begynt å snakke om det ennå. Men jeg vet hva jeg ønsker å kalle babyen dersom det blir gutt iallefall. Da håper jeg å få overtalt gubben til å kalle ham for Nathaniel eller Benjamin [:)] 

Om det blir gutt blir navnet Jarle Alexander [:)]
(etter bestefaren til samboern min)

Om det blir jente har vi tenkt litt på navnet Bella Celine [:)][:)][:)][:)]

Har ikke begynt å snakke om navn ennå, men ser for meg at jentenavn skal bli enklere enn guttenavn - så blir glad om dette utvikler seg til en tråd med tips [:)] 

Er litt usikker enda, men tror det blir Selma hvis det er ei jente og
Benjamin hvis det er en gutt[:)]

Har tenkt litt på Isabel om det blir jente. Liker Nathaniel veldig godt til gutt, har likt det navnet i mange år(Isfolket;Six Feet Under), men føler det kan bli litt vel "harry" å kallen en eventuell sønn det og [:)] Men synes det er et vakkert navn!

ORIGINAL: sjøhest

Jeg kan godt skrive hvis ingen hermer :P Og ingen sier det til noen!

Litt vanskelig å love å ikke herme om det skulle vise seg at du har noen fantastisk fine navn på lager [:D] Så kanskje tryggest å ikke si noe? Men blir jo nysgjerrig her da.

ORIGINAL: Frøken S

JA[:D]

Har et par alternativer for begge kjønn, men vil vente til vi ser ungen med å bestemme[:)]

Back
Topp